Žurnalistai matavo, kiek metrų kuris automobilis gali įveikti dviem būdais – apautas žieminėmis ir vasarinėmis padangomis. Vieta tam buvo pasirinkta netradicinė – uždara slidinėjimo trasa, kurioje sniego netrūksta bet kuriuo metu.
Tokio testo rezultatai gali nustebinti net ir išmanantį padangų specifiką žmogų. Vasarinėmis padangomis apautas priekiniais ratais varomas „Ford Kuga“ sugebėjo įveikti vos septynis metrus, kol užklimpo ir nebegalėjo pajudėti. Ne daug geresnį rezultatą pademonstravo ir keturiais ratais varomas visureigis – jis užkopė dalį kalno, iš viso įveikė 30 metrų, tačiau aukščiau nebepakilo ir dėl blogo vasarinių padangų sukibimo su sniegu nuslydo žemyn dar devynis metrus.
Visiškai priešingi rezultatai buvo užfiksuoti naudojant žiemines padangas. „Goodyear Ultra Grip 8 Performance“ apautas priekiniais ratais varomas visureigis užkopė 110 metrų įkalne ir beveik pasiekė viršūnę. Tuo tarpu keturiais varomais ratais galintis pasigirti „Ford Kuga“ be didesnių problemų įveikė visą įkalnę ir užvažiavo iki pat kalno viršaus.
Didžiulis skirtumas tarp vasarinių ir žieminių padangų yra dėl jų gumos sudėties. Vasarinių guma yra gerokai kietesnė ir prie žemos temperatūros tampa kieta tarsi medis, tuo tarpu žieminės yra gerokai minkštesnės. Tad žieminės dėl minkštumo įsikabina į kelią, o vasarinės tik slysta. Žieminių padangų protektorius taip pat yra suformuotas taip, kad lengvai priimtų sniegą į protektoriaus tarpus – kuo jo daugiau, tuo geriau. Juk niekas su sniegu nesukimba geriau nei pats sniegas.