Nudėvėtos padangos – viena iš trijų pagrindinių avarijų priežasčių

Vienoje Kauno degalinių antradienį įsikūrė saugaus eismo kampanijos „Ruošk ratus žiemai“ mobilus padangų patikrinimo punktas. Kampanijos tikslas – artėjant žiemai paskatinti vairuotojus atkreipti dėmesį į padangų saugumą. Per aštuoniasdešimt kauniečių prisijungė prie akcijos ir pasitikrino savo automobilių padangų būklę. Saugumo reikalavimus atitiko tik pusė akcijos metu patikrintų automobilių padangų.
Padangų tikrinimo akcija
Padangų tikrinimo akcija / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Nekokybiškos padangos laikomos viena iš trijų pagrindinių avarijų priežasčių, kartu su prastais vairuotojų gebėjimais ir vairavimu apsvaigus. Tai rodo tyrimas, kuriame buvo apklausti Lietuvos vairuotojai. Nudėvėtos, nebetinkamos padangos – tai problema, kuri aktuali ištisus metus. Šiuo metu, prasidedant šaltajam sezonui, keliai vis dažniau bus šlapi ir slidūs, juose suvaldyti automobilį galima tik važiuojant tinkamomis padangomis.

Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos viršininkas Danas Česnauskas priminė vairuotojams, kad nekokybiškos padangos gali sukelti ne tik pavojus kelyje, bet ir didelių nemalonumų bendraujant su draudėjais nelaimingo atsitikimo atveju.

„Jei automobilio padangos yra per daug nusidėvėjusios, avarijos atveju vairuotojui gali tekti ne tik atlyginti turtinę žalą. Dėl šios priežasties gali negalioti draudimas, o taip pat gali tekti atlyginti ir neturtinę žalą, tai pastaruoju metu tampa gana aktualu", – sakė D.Česnauskas.

Šią savaitę Lietuvoje vykstančią kampaniją „Ruošk ratus žiemai“ organizuoja socialinė kampanija „Praleisk.lt“, padangų gamintoja „Goodyear“, Lietuvos policija ir degalinių tinklas „Statoil Fuel & Retail Lietuva“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis