10: „Suzuki SX4“
Pigus, nebrangiai išlaikomas, nedidelis, patikimas, varomas keturiais ratais. Ko žiemai reikia daugiau? JAV vyrai būtent šį modelį renka dešimtu geriausiu pasirinkimu žiemą.
Wikipedia.org nuotr./„Suzuki SX4“ |
9. „MINI Cooper“
Sunku būtų surasti teigiamų argumentų tokiam pasirinkimui (varomas priekiniais ratais, nepasižymi pravažumu, turi mažą prošvaisą), tačiau keletą atkapstyti galima. Pavyzdžiui, MINI turi gausią standartinę elektroninių pagalbos sistemų įrangą – pradedant dinamine stabilumo kontrole, baigiant traukos kontrolės sistema. Jo „žieminio natūralumo“ trūkumą užgožia viena abejingų nepaliekanti savybė – išvaizda.
Wikipedia.org nuotr./„MINI Cooper“ |
8. „Mercedes-Benz E500 4 Matic“
Keturiais ratais varomas prabangus sedanas turi ne šiaip kokį keturių cilindrų dyzelį. Tai – penkių su puse litro darbinio tūrio V8 formos jėgainė, išvystanti 388 AG. Būtų visai nebloga „žieminė raketa“, ar ne?
Wikipedia.org nuotr./„Mercedes-Benz E“ |
7. „Ford Flex“
Pirmasis skirtumas nuo Europos – „Flex“ yra JAV rinkai skirtas visureigis. Galingiausia jo versija turi V6 motorą, išvystantį 262 AG. Ši transporto priemonė nusipelno visureigio vardo – dauguma jos modifikacijų yra varoma keturiais ratais.
Wikipedia.org nuotr./„Ford Flex“ |
6. „Subaru Impreza WRX“
Lašelį tepalo turinčių vairuotojų visame pasaulyje svajonė. Keturi varomi ratai, 265 AG bei pagreitis 0-100 km/h per 6 sekundes. Na, ant sniego tų šešių pasiekti turbūt nepavyks, tačiau atliekant įsibėgėjimo pratimus dyzelinės „Škoda Fabia“ vairuotoją supykinantį prispaudimą prie sėdynės galima garantuoti.
Wikipedia.org nuotr./„Subaru Impreza WRX“ |
5. „SAAB 9-5 Turbo“
Įvairios naujausios kartos 9-5 su turbina modifikacijos gali pasiekti net 300 AG. Tai būtų neblogas skaičius net ir autobusui, o čia – prabangus sedanas. Tiesa, ji turi vieną trūkumą – visi 300 AG yra gainiojami dviejų priekinių ratų. Kodėl šis automobilis būtų smagus žiemą, turbūt žino tik amerikiečiai.
Wikipedia.org nuotr./SAAB 9-5 |
4. BMW 535xi
300 AG, keturi varomi ratai, 5,5 s iki šimto km/h – ko daugiau reikia prabangiam sedanui? Europietis pasakytų – dyzelinio variklio. Tačiau amerikiečiui dyzelio kleksėjimas neprimena galingo automobilio melodijos, tad net ir vieno geriausių dyzelinių variklių gamintojo kūrinio jie nesirenka. Benzinas – visiems gyvenimo atvejams.
Wikipedia.org nuotr./BMW 5 |
3. „Volvo XC70“
Vienas jaukiausių ir geriausią kainos/kokybės santykį turinčių padidinto pravažumo automobilių. Keturi varomi ratai, 3,2 l variklis bei 235 AG – vienas geriausių jaunos ir aktyvios šeimos pasirinkimų. Net ir žiemą.
Wikipedia.org nuotr./„Volvo XC70“ |
2. „Subaru Outback“
„Subaru“ ne veltui vadinami žiemos karaliais – šiame dešimtuke tai jau antras šio japonų gamintojo, garsėjančio keturių varomų ratų transmisijomis, automobilis. „Outback“ garsėja puikiu pravažumu, prilyginamu gerokai aukštesnę prošvaisą turintiems modeliams. Jo variklių pasirinkimas taip pat neblogas, o versijos, turinčios tik du varančius ratus, nerasite.
Wikipedia.org nuotr./„Subaru Outback“ |
1. „Audi A4“
3,2 l darbinio tūrio variklis (265AG) bei „Quattro“ visų varančių ratų sistema. Tai – JAV vairuotojų žieminis pasirinkimas numeris vienas. Daugiausia amerikiečių norėtų būtent tokiu automobiliu važinėti šaltuoju metų periodu.
Wikipedia.org nuotr./„Audi A4“ |