Rokas Lipeikis: „Pirmuosiuose greičio ruožuose neveikė centrinis diferencialas. Važiuoti startuojant iš pirmosios starto pozicijos sudėtinga, tačiau vėliau tempas pagerėjo.“
Vytautas Švedas: „Labai tikiuosi praleistą laiką atkovoti – virtus A.Gimžauskui teko stipriai pristabdyti, nes žmonės trasoje stabdė automobilius. Tikimės, kad komisarai į tai atsižvelgs.“
Ramūnas Čapkauskas: „Sekėsi neblogai, tačiau nėra privalumo startuoti tretiems, nes sukibimas minimalus. Už mūsų startuojantys gauna pranašumą, nes ten trasa nuvaloma iki ledo, todėl savo darbą geriau atlieka padangų dygliai. Rezultatu esame patenkinti.“
Maris Neikšanas: „Esame trečioje vietoje absoliučiai, manome, kad tai yra puiku. Ralis kol kas sekasi išties gerai. Gaila, kad mano brolio Andžio automobilis sugedo prieš ralį, kuo esame labai nusivylę, tačiau tai yra automobilių sportas, todėl kartais pasitaiko nesklandumų.“
Anrijs Jesse: „Ralyje sekasi labai gerai, automobilis veikia puikiai. Savo rezultatais esame patenkinti.“
Iveta Slaboševičiūtė: „Labai smagus renginys, pirmąkart važiuoju žiemos ralyje. Nors ir ne taip kaip vairuoto, tačiau ir sėdint šturmano vietoje galima puikiai išsikrauti. Tačiau, kaip ir minėjau anksčiau, jau visai greitu laiku siekiu startuoti ir už automobilio vairo.“
Audrius Gimžauskas: „Įlėkėme į posūkio vidų, norėjome pravažiuoti arčiau pusnies, tačiau pataikėme tiesiai į ją ir virtome. Automobiliui praktiškai viskas gerai, tačiau remontui prireiktų daug laiko – keisti suskilusį priekinį stiklą. Startas pagal superally taisyklę atimtų daug laiko, todėl nusprendėme ralio nebetęsti. Tačiau jau planuojame startą Latvijoje.“
Donatas Stašaitis: „Deja, ralyje nepavyko startuoti dėl variklio kompiuterio problemų.“
Dominykas Butvilas: „Pirmieji greičio ruožai sekėsi gerai, tačiau varžovų laikų mes nestebėjome, važiavome savo tempu. Su šturmanu sekasi dirbti puikiai, ypač, kai tai – pirmas ralis Lietuvoje. Su technika problemų taipogi nėra; trasose žiūrovų daug, tačiau jie drausmingi. Kaip ir kalbėjau vakar – labai slidu, taigi svarbu įvertinti savo greitį. Manau, kad ralis laukia išties sudėtingas.“
Vilius Rožukas: „Kaip ir planavome, problemų atsirado nemažai – du su puse metų pertrauka daro savo, taigi, pagrindinė užduotis lieka atvažiuoti iki finišo. Važiuojame savo malonumui ir bandome tolygiai greitėti. Na, o su technika kol kas viskas gerai.“
Janis Vorobjovas: „Ralis labai geras, ryte važiuoti buvo kiek sunkiau. Lenktynės dar tik prasideda, todėl apie rezultatus kalbėti anksti, nors ir pirmaujame. Manome, kad nugalėtojus lems gerai pasirinkta strategija.“
Saulius Girdauskas: „Pirmus greičio ruožus sekėsi labai gerai. Po pirmų trijų buvom pirmi. Tačiau ketvirtajame ruože šuolio per trampliną metu automobilyje kažkas sugedo, todėl praradome daug laiko. Manome, kad tai kuro siurblys, kurį sėkmingai pakeitėme. Turėjome strategiją kažką praleisti į priekį, tačiau dievulis pakoregavo situaciją ir dabar esame devinti. Prarastą laiką tikimės atsikovoti. Kelio danga – nuostabi, tačiau manome, kad viskas bus tvarkoje – latvius dar pavaikysime.“
Žilvinas Juršys: „Greičio ruožuose sekėsi sunkiai, nes po didelės pertraukos tik apšilinėjame. Manome, kad greitai grįšime prie senojo tempo – tuo tikslu bandome kiek pakeisti automobilio reguliavimą.“
Arūnas Vaičiūnas: „Truputį per greitai įvažiavome į posūkį, ko rezultatu tapo apgadintas automobilis. Šiuo metu stengiamės suremontuoti apdaužytą automobilio šoną.“
Laurynas Kentra: „Dėl šuolių per tramplinus sugadinome automobilio amortizatorius, todėl penktame greičio ruože įvažiavome į pusnį ir penkias minutes praleidome griovyje. Nežinome, ar galėsime tęsti varžybas, bandome suremontuoti automobilį.“
Mindaugas Varža: „Techninių problemų nebuvo, tempas kol kas patenkinamas, tačiau susidariusios provėžos mums, važiuojantiems galine ašimi varomu automobiliu, sukelia nemažai sunkumų.“
Paulius Insoda: „Važiuoti sekasi neblogai. Greičio atžvilgiu – vidutiniškai. Tiesa, atsirado pasikalbėjimo sistemos trūkumų – ji pradėjo nebeveikti. Tačiau dabar ją pataisėme ir bandysime važiuoti toliau, tikimės, kad . Bandysime geriau išsilaikyti ant kelio, kadangi jau teko išslysti iš trajektorijos.“
Girtsas Dombrovskis: „Manėme, kad važiuosime savo nauja “Honda”, tačiau nespėjome jos paruošti. Pernai taip pat dalyvavome šiame ralyje, tačiau išlėkėme iš trasos ir nefinišavome. Šiemet manėme, kad nespėsime startuoti, tačiau naudojome senąjį automobilį, neturėjome treniruočių, o vairuotojas keturis mėnesius neturėjo lenktyninės patirties. Tačiau stengsimės pasirodyti kuo geriau.“
Tomas Mačkinis: „Trečiame greičio ruože nulėkėme nuo kelio ir įvažiavome į krūmus. Tačiau subėgo gausus būrys žiūrovų ir padėjom mums grįžti į trasą. Taip praradome apie pusę valandos, tačiau galėsime tęsti varžybas toliau.“
Aras Kalėda: „Sekėsi nelabai gerai – tinkamai neišbandėme automobilio, todėl įvažiavome į dvi pusnis, taigi, kiek praplatinome kelią. Vienąkart praradome apie tris minutes, o kitąsyk – apie pusę minutės.“
Giedrius Notkus: „Pirmi greičio ruožai mums buvo kaip apšilimas, o antra ruožų dalis pasitaikė daug siauresni ir sudėtingesni už pirmus. Taigi po tramplino automobilį nutraukė į kairę pusę, todėl nulėkėme nuo kelio ir praradome šiek tiek brangaus laiko. Tačiau automobilis neapgadintas, taigi, bandysime kovoti dėl pozicijų.“
Mantas Valatkevičius: „Pirmame greičio ruože važiavome kiek per greitai ir įlėkėmeme į griovį. Automobilis gana stipriai apgadintas, todėl varžybų nebetęsime.“
Dmitry Myachin: „Greičio ruožai labai geri, tačiau startuojame pačiame rikiuotės gale, todėl tenka važiuoti provėžomis. Vienoje iš vietų padarėme klaidą ir praradome apie dvi minutes.“