Kaip pagrindinė problema įvardinama aukšta Arizonoje vyraujanti temperatūra, kurios neatlaiko „Leaf“ akumuliatoriai. Vienas buvęs „Leaf“ savininkas teigia, kad nors ir laikėsi visų gamintojo nurodymų bei automobilį krovė pagal instrukcijas, tačiau prieš parduodant automobilį atgal gamintojui, maksimaliai įkrautas elektromobilis įveikdavo tik 67 kilometrus. Tas pats vairuotojas teigia, kad „Nissan“ jam sumokėjo visus pinigus, bet įtaria, kad tokiu būdų gamintojas tiesiog nori nusipirkti nepatenkintų klientų tylą.
Tuo tarpu „Nissan“ viceprezidentas Davidas Reuteris teigia, kad šis automobilių grąžinimas yra tik maža dalis to, ką „Nissan“ yra pardavę. Teigiama, kad iki šiol yra parduota virš 38 tūkst. „Leaf“ elektromobilių iš kurių 14 tūkst. važinėja Jungtinėse Amerikos Valstijose. Iš jų, 450 automobilių parduota Fynikse ir teigiama, kad nusiskundimų nėra. Priešingai, vartotojai patenkinti „Leaf“ elektromobiliais.
Taip pat teigiama, kad baterijų talpos sumažėjimas yra natūralus procesas, kuris priklauso nuo nuvažiuojamo atstumo, įkrovimo taisyklių laikymosi, temperatūros ar automobilio greičio. Tikinama, kad grąžinti „Leaf“ elektromobiliai buvo su garantija, todėl savininkams ir buvo išmokėti už automobilius sumokėti pinigai. Žinoma, gamintojui rūpi ir tai, kad pirkėjai būtų patenkinti, todėl didelių ginčų šiuo atveju ir nebuvo.