Patikimų šaltinių teigimu, naujos kartos A2 su aliumininiu kėbulu (kaip ir jo pirmtakas) serijinė gamyba buvo planuojama 2015-iesiems metams. Gamintojas tikėjosi sukurti ne tik paprastu kabeliu įkraunamas hibridines versijas, bet ir A2 elektromobilius.
Pranešama, jog naujos kartos A2 projektas nenuėjo šuniui ant uodegos – kompanija gavo vertingos informacijos, kurią panaudos ateities automobilių projektavime. Su šiuo kompaktišku modeliu „Audi“ siekė kelti konkurenciją BMW i3 automobiliui.
Koncepcinis A2 turėjo „sumuštinio“ pavidalo platformą – automobilio dugne buvo sumontuotos ličio-jonų baterijos, o 114 AG elektros motoras suko priekinius varančiuosius ratus. Gamintojas deklaravo, kad su pilnai įkrautomis baterijomis (norint jas įkrauti pilnai – reikia laukti 4 valandas) A2 galėjo įveikti 200 km atstumą.
„Audi“ sprendimą atsisakyti A2 modelio lėmė elektromobilių paklausos sumažėjimas. „Opel“ dėl tos pačios priežasties atsisakė elektrinės „Adam“ versijos, tuo tarpu „Nissan“ vadovas Carlosas Ghosnas teigė, jog 2012-aisiais jie JAV rinkoje tikėjosi parduoti daug daugiau „Leaf“ elektromobilių. Jų taikiklyje buvo net 20 tūkst. modelių, tačiau per praėjusius metus „Nissan“ pardavė mažiau „Leaf“ nei per 2011-uosius – tk 6791.