EK tvirtina, kad realios automobilių CO2 emisijos dėl jų bandymų ypatybių gali būti iki 11 proc. didesnės nei oficialiai deklaruojamos. Pranešime nėra nurodoma, kurie gamintojai manipuliavo bandymų sąlygomis, tačiau teigiama, kad tokia praktika paplitusi kone visoje automobilių pramonėje.
Automobilių gamintojai atrado kelis būdus, kaip patobulinti bandymų metodus siekiant geresnių rezultatų. Vienas tokių – bandymų metu, nustatant CO2 emisiją, automobiliui uždedami mažesni ratai nei turėtų būti. Taip pasipriešinimas riedėjimui yra mažesnis ir gaunama geresnė degalų ekonomija, o tuo pačiu – ir mažesnė CO2 emisija.
EK taip pat pažymėjo, kad gamintojai nesirenka savo bandymų trasų, o dažniausiai naudoja vieną trasą Ispanijoje. Ji pasižymi palankiu reljefu: vietoje nebūna stipraus vėjo, o pati trasa turi daug nuokalnių.