Kanapinė kinrožė (lot. Hibiscus cannabinus), priskiriama kanapinių augalų rūšiai, buvo panaudota BMW i3 durų garso izoliacijai. Kompanijos atstovai, paklausti apie šį sprendimą, jį argumentavo paprastai – šios rūšies augalo panaudojimas yra pigesnė ir mažiau sverianti alternatyva šiuo metu naudojamoms naftos pagrindu pagamintoms garso izoliacinėms medžiagoms.
Teigiama, kad Europos gatvėse i3 pasirodys jau šių metų lapkritį – Vokietijoje baziniai elektromobiliai kainuos nuo 34,9 tūkst. eurų (apie 120 tūkst. Lt), o modeliai su papildomu vidaus degimo varikliu bus 4,5 tūkst. eurų (15,5 tūkst. Lt) brangesni.
Bavarai priduria, jog i3 pasižymi ir itin pigiais eksploataciniais kaštais – automobilio priežiūra kainuos maždaug 40 proc. pigiau nei 320d modelio.
Nors ir BMW i3 yra mažiausias automobilis dabartinėje šios markės gamoje, 1195 kg svoris ir 170 AG bei 250 Nm galia pavers jį pakankamai dinamišku. Iki 60 km/h jis įsibėgės tik per 3,7 sekundės, o 100 km/h padalą spidometro rodyklė kirs nuo starto praėjus vos 7,2 sekundės. Maksimalų greitį dėl efektyvumo BMW apribojo iki 150 km/h.
Modeliai su pilnai įkrautomis baterijomis galės įveikti 130–160 kilometrų distanciją. Jeigu toks įveikiamas atstumas vairuotojams pasirodys per mažas, gamintojas siūlys užsisakyti versiją su papildomu vidaus degimo varikliu, atliekančiu generatoriaus vaidmenį. 34 AG, 2 cilindrų motociklo agregatas kraus ličio-jonų baterijas, taip nuvažiuojamą atstumą padidindamas iki 300 kilometrų.