Tarp kitų kandidatų į šį titulą buvo ir aibė kitų automobilių, kurie pasižymėjo dar ekstravagantiškesnėmis kėbulo linijomis, tačiau prestižinį apdovanojimą žurnalistai skyrė vokiečiams ir dėl to, kad tai buvo ne tik eilinis prototipas, o būsimas serijinis automobilis, tiksliau – jo vizija.
Renginyje taip pat buvo išrinktas įspūdingiausias koncepcinis vilkikas, specialios paskirties koncepcinis automobilis bei bendrai išskirtiniausia koncepcija.
Hibridinis BMW turi trijų cilindrų benzininį variklį, generuojantį 223 AG bei 131 AG galingumo elektros motorą. Hibridiniai „eDrive“ agregatai i8 automobilį iki 100 km/h išjudins per 4,6 sekundės, tuo tarpu vidutinės šios mašinos degalų sąnaudos siekia 3 litrus šimtui kilometrų.
Naudodamas vien elektros energiją šis automobilis galės įveikti 30 km atstumą. BMW inžinieriai ličio-jonų baterijas sumontavo taip, kad šios nepadarė jokios blogos įtakos praktiškai idealiam 50:50 svorio balansui.
i8 pramonėje turėtų debiutuoti 2014-aisiais, tačiau serijinė gamyba, tikėtina, kad bus pradėta tik 2015-aisiais metais.