2013 06 21

BMW teigia, kad elektromobiliams įkrauti užteks ir 20 minučių

20 minučių – lygiai tiek laiko prireiks naujos kartos elektromobilių įkrovimui, teigia vokiečių automobilių gigantas BMW. Su ja sutinka ir amerikiečių koncernas „General Motors“ – šios abi korporacijos sukūrė naują technologiją, kuris bus panaudota būsimuose elektra varomuose automobiliuose.
BMW i3
BMW i3 / Gamintojo nuotr.

Žinoma, visų technologijos detalių BMW ir „General Motors“ neatskleidžia, užsimindami tik tiek, kad pagrindiniu jos privalumu yra visiškai naujo tipo akumuliatoriai. Tikėtina, kad tai bus patobulintos ličio jonų baterijos, tačiau tiksliai žino tik technologiją kūrę specialistai.

Oficialiame pranešime spaudai teigiama, kad 20 minučių užteks ne visai baterijai įkrauti, o tik iki 80 proc. Pastarasis aspektas dar labiau sutrumpina įkrovimui iki tokio lygio skirtą laiką, kuris dabar sudaro apie 35-40 minučių.

Spartaus įkrovimo technologija bus įdiegta abiejų kompanijų automobiliuose. Kaip žinia, BMW turi modelį i3, kuris greitu metu atsinaujins iki antros kartos, tuo tarpu „General Motors“ gamina miestams skirtą „Spark EV“, kuris turi dukterinės firmos prekinį ženklą „Chevrolet“.

Taip pat reikia pažymėti, jog BMW ir GM bendru produktu jau dabar domisi visa eilė konkurentų, tame tarpe koncernai „Daimler“ ir „Volkswagen“. Šie užima nemažą elektromobilių rinkos dalį, taigi ypač suinteresuoti gauti kuo pažangesnes technologijas, kad galėtų sėkmingai konkuruoti.

Vienu iš pagrindinių naujos BMW ir GM technologijos trūkumų yra nestandartinės formos jungtis, kuri matyti pateiktoje fotografijoje. Galbūt ateityje ji taps standartine. Daugiau informacijos apie tai, matyt, bus paviešinta tuomet, kaip bus pristatyti naujos kartos elektromobiliai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis