Praėjusiais metais debiutavęs „Fiat“ variklis, montuojamas stilinguose „Fiat 500“ modeliuose, komisiją sužavėjo ypač mažomis degalų sąnaudomis, kurios tesiekia 4 l/100 km, maža CO2 emisija - 95 g/km ir galingumu.
„Prieš dvylika metų, kai buvo surengti pirmieji „International Engine of the Year“ apdovanojimai, turbūt niekas negalėjo pagalvoti, kad dviejų cilindrų agregatas galėtų būti pripažintas geriausiu varikliu. Šių metų rezultatai puikiai atskleidžia šiandienines tendencijas – vairuotojai ieško automobilių, kurie pasižymėtų kuo mažesne aplinkos tarša, būtų galingi, bet ir itin ekonomiški. Visa tai, atrodo, geriausiai pavyko pasiekti koncernui „Fiat Group Automobiles“, – sako žurnalo „Engine Technology International“ redaktorius ir apdovanojimų „International Engine of the Year“ pirmininkas Deanas Slavnichas.
Be pagrindinio apdovanojimo, „Fiat“ 0.9 l „TwinAir“ variklis taip pat puikiai pasirodė „Geriausio variklio“ („Best New Engine“), „Geriausio 1 litro darbinio tūrio“ (Best Sub 1-litre“) ir „Žaliausio variklio“ (Best Green engine“) kategorijoje, kurioje nurungė net ir elektra varomus „Nissan“ ir „Mitsubishi“ variklius.
Įgaliotosios „Fiat“ atstovės Baltijos šalyse UAB „Autobrava“ pardavimų vadovės Ivonos Narbutienės teigimu, stilingąjį „Fiat 500“ su 0.9 l dviejų cilindrų „TwinAir“ varikliu gali įsigyti ir ekonomiškumą bei ekologiškumą vertinantys Lietuvos vairuotojai. Šio modelio kaina prasideda nuo 45 tūkst. litų.