„Mitsubishi“ nutarė perkelti ekologiją į kitą lygį – pikapus. Visada garsėję kaip kibirais degalus ryjantys ir kaimiečiams neaktualiomis temomis galvos nekvaršinantys automobiliai irgi pakliuvo į hibridizacijos liūną. Vienas pirmųjų – „Mitsubishi Concept GR-HEV“.
Turėdamas 2,5 l darbinio tūrio dyzelinį variklį, sujungtą su elektrine jėgaine, šis didelis keturiais ratais varomas pikapas sugeba išmesti tik 149 g/km CO2 dujų. Tai – rezultatas, prilygstantis bet kokiam benzininiu varikliu aprūpintam mažyliui, kad ir „Hyundai i30“.
Toks pasiekimas taip pat primena dangaus dangoraižio anteną ant žemės sustatytiems tradiciniais varikliais varomiems pikapams. Pavyzdžiui, 2012-ųjų „Ford Ranger“, aprūpintas 3,2 l dyzeliniu varikliu, išmeta 264 g/km CO2.
Dyzelinio ir elektrinio variklių dueto potencialas yra įrodytas jau senokai, tačiau tik neseniai tokie hibridai buvo pradėti montuoti į automobilius. Pirmieji – „Mitsubishi Outlander“ ir „Peugeot 3008“ jau važinėja Europos ir Lietuvos (turbūt) gatvėmis. Laiko klausimas, kada ši mada galutinai pravers ir pikapų teritorijos vartus.