Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 06 30

„Greenpeace“ iniciatyva prieš juodąją „Volkswagen“ pusę

Pasaulinė „žaliųjų“ organizacija „Greenpeace“ sukūrė populiarios „Volkswagen. The Force“ reklamos parodiją. Tokiu būdu jie primena, kad, pasak jų, „Volkswagen“ nesutinka su Europos Sąjungos numatomomis CO2 mažinimo direktyvomis.
„Greenpeace“ iniciatyva prieš „Volkswagen“
„Greenpeace“ iniciatyva prieš „Volkswagen“. / Kadras iš video siužeto

Taigi, jei patikėsime „Greenpeace“, „Volkswagen“ gali būti sulyginami su juodąja puse (angl. the dark side) iš „Žvaigždžių karų“ filmų. Tačiau nemanykite, kad „Greenpeace“ tiesiog „užsisėdo“ ant VW – jų svetainėje rašoma, kad jie tiki vieno didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje gerumu ir tikisi, kad jie apsigalvos.

Specialiai „Volkswagen. The Dark Force“ projektui sukurta atskira internetinė svetainė. Joje galite užsiregistruoti ir pamatyti antrą vaizdo siužeto dalį. Tik žinokite – kai tik užsiregistruosite, „Greenpeace“ automatiškai išsiųs laišką VW kompanijos vadovams, kuriame į juos kreipsis jūsų vardu. Šiuo metu tokių užsiregistravusių yra jau 113 tūkst.

VIDEO: VW: The Dark Side

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų