Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 10 14

Hibridinis... „Nissan“? Taip, tai tiesa

Nors prieš metus „hibridinis nissanas“ skambėjo panašiai kaip „dyzelinė honda“ prieš dešimtmetį, šiandien šie stereotipai jau paneigti. „Honda“ pirmąjį savo dyzelinį variklį sukūrė jau prieš kelerius metus, o „Nissan“ neseniai pristatė plačiajai auditorijai hibridinį savo kūrinį.
Pirmasis dyzelinis hibridas - „Peugeot 3008 Hybrid4“
Pirmasis dyzelinis hibridas - „Peugeot 3008 Hybrid4“ / Gamintojo nuotr.

„Vietoj to, kad kopijuotume kažkieno jau pagamintus variklių hibridus, mes sukūrėme savo. Ir net neabejojame – pasielgėme teisingai“ – pasitikėjimo naujuoju kūriniu nestokojo vyriausiasis „Nissan“ inžinierius Mitsonubu Fukuda.

Naujasis „Nissan“ hibridas sujungia benzininį 2,5 litro darbinio tūrio variklį su neatskleidžiamos talpos ir galios elektriniu motoru bei dviejų sankabų pavarų dėže.

M.Fukuda teigė, kad salono ar bagažinės erdvės dėl ličio jonų baterijų nenukentės – „Nissan“ rado sprendimą, kaip jas sutalpinti neaukojant svarbios erdvės.

„Jo galia bus kaip paprasto 3,5 l variklio, tuo tarpu degalų automobilis su šiuo agregatu valgys kaip koks dviejų litrų motoro pagalba važiuojantis modelis.“

Naujoji hibridinė sistema, kaip planuojama, debiutuos Šiaurės Amerikoje bei Japonijoje 2013 metais. Verta priminti, kad „Nissan“ iki šiol nelaikė hibridinių automobilių ypač perspektyviais ir investavo į grynų elektromobilių – pavyzdžiui, „Nissan Leaf“ – gamybą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?