„Vietoj to, kad kopijuotume kažkieno jau pagamintus variklių hibridus, mes sukūrėme savo. Ir net neabejojame – pasielgėme teisingai“ – pasitikėjimo naujuoju kūriniu nestokojo vyriausiasis „Nissan“ inžinierius Mitsonubu Fukuda.
Naujasis „Nissan“ hibridas sujungia benzininį 2,5 litro darbinio tūrio variklį su neatskleidžiamos talpos ir galios elektriniu motoru bei dviejų sankabų pavarų dėže.
M.Fukuda teigė, kad salono ar bagažinės erdvės dėl ličio jonų baterijų nenukentės – „Nissan“ rado sprendimą, kaip jas sutalpinti neaukojant svarbios erdvės.
„Jo galia bus kaip paprasto 3,5 l variklio, tuo tarpu degalų automobilis su šiuo agregatu valgys kaip koks dviejų litrų motoro pagalba važiuojantis modelis.“
Naujoji hibridinė sistema, kaip planuojama, debiutuos Šiaurės Amerikoje bei Japonijoje 2013 metais. Verta priminti, kad „Nissan“ iki šiol nelaikė hibridinių automobilių ypač perspektyviais ir investavo į grynų elektromobilių – pavyzdžiui, „Nissan Leaf“ – gamybą.