WJR hibridinis traukinys bus varomas dyzelinu kaip ir dabartiniai garvežiai, o elektra bus naudojama iš ličio jonų baterijų. Pagal dabartinę idėją, baterijos išmaitins visus elektrinius traukinio prietaisus: nuo apšvietimo lempučių iki kondicionierių. Jos pasikraus sąstatui lėtėjant, iš jo stabdymo energijos. Anot WJR, dyzelinis-elektrinis derinys sutaupys apie 13 procentų kuro.
Hibridinių traukinių idėją WJR vystyti pradėjo 2009 metais, tačiau tik dabar paskelbė tikslesnę datą, kada tokia naujovė bus pristatyta keleiviams. Dabar pagrindinės kompanijos užduotys – surasti tinkamą vietą baterijų laikymui bei padaryti jas nepriklausomas nuo išorinių elektros šaltinių, t.y. kad jos visiškai įsikrautų vien nuo traukinio stabdymo energijos.