Tai palies ne tik elektromobilius, bet ir hibridinius automobilius, kurie trumpas distancijas gali įveikti ir be vidaus degimo variklio įsijungimo. NHTSA teigia, jog skleidžiamas garsas leistų pėstiesiems išgirsti tyliai atvažiuojančias transporto priemones, o tai padėtų išvengti per metu patiriamų 2,8 tūkst. traumų bei vidutiniškai 35 mirtinų avarijų.
Greitkelių priežiūros administracija priduria, kad iki 2016-ųjų JAV keliuose bus 671,3 tūkst. automobilių, kuriems reikės sumontuoti specialius garsinius signalus. Vienam automobiliui toks įrengimas kainuos apie 30 JAV dolerių (beveik 80 Lt).
Teigiama, kad kiekvienas gamintojas galės sumontuoti tokį skleidžiamą garsą, kokį nori, jei tik šis atitiks keliamus reikalavimus. Priduriama, jog skleidžiamas garsas tiesiogiai priklausys nuo hibridinio automobilio ar elektromobilio važiavimo greičio bei elektros motoro apsisukimų.
NHTSA pažymi, jog nuo sausio 7-osios jie 60 dienų stebės žmonių reakciją į tokį sprendimą, o sėkmės atveju trijų metų bandomasis laikotarpis bus pradėtas 2015-ųjų rugsėjį.