„Nissan“ su „Coca-Cola“ sutarė, kad dienos metu išsikrovusius furgonus vairuotojai prie pakrovimo stotelių jungs tik naktį. Dienos metu Jokohamoje elektros vartojimas pakankamai didelis, o naktį lieka nemažai nepanaudotos energijos. Pasak „Nissan“, per naktį įkrautų akumuliatorių pakaks visos dienos darbui važiuojant trumpas distancijas ir dažnai sustojant.
Limonado kompanija tapo pirmąja „Nissan e-NV200“ bandančia organizacija. Greitai prie jos prisijungs Japonijos parduotuvių tinklas AEON, vėliau ir skubių siuntų tarnyba „FedEx“. Beje, ši kompanija elektrinius furgonus bandys ir Europoje.
Visame pasaulyje parduodamame NV200 furgone „Nissan“ sumontavo „Leaf“ elektrinį variklį ir akumuliatorius. Taip buvo pagamintas „e-NV200“, kuris jau greitai pasieks gamybos liniją. Na, o kol japonai vėžinasi elektriniais furgonais, mes Lietuvoje galime įsigyti NV200 su taupiu 1,5 turbodyzeliniu varikliu.
„NV200 privalumus greitu metu įvetins Lietuvos specialiosios tarnybos, greitoji medicinos pagalba ir Lietuvos policija. Pastaroji konkurso budu isigijo net 62 vienetus NV200 furgonų“ – sako „Nissan Nordic Europe OY“ komunikacijos vadovas Baltijos šalims Mindaugas Plukys.