Žinoma, naivu būtų manyti, jog lazeriniai žibintai veiks kaip lazerio spindulys – akins vairo brolius ir seses, o pats prašmatniojo „aštuntuko“ vairuotojas tamsiame kelyje nematys nieko, išskyrus perspektyvon besidriekiančius du lazerinius spindulius.
Mėlyną šviesą iš lazeriu švytinčių diodų turėtų skleisti žibinto sudėtyje esančios švytinčios fosforo medžiagos. Žibintas koncentruotą šviesos spindulį išsklaidys taip, kad lazeriniai žibintai ir funkcionaliai šviestų, ir neerzintų aplinkinių akių.
Privalumas tas, jog lazeriniuose dioduose vienu vatu (1 W) išspinduliuojama 170 liumenų, o įprastiniuose šviesos dioduose (LED) – tik 100 liumenų. Vadinasi, automobilis turėtų būti ekonomiškesnis.
Dar vienas privalumas – generuoti tą patį šviesos kiekį reikės kur kas mažesnio žibinto ploto. Tad nors BMW dizaineriai siaurinti automobilio žibintų neplanuoja (teoriškai tai būtų visai įmanoma), gali būti, jog šitaip „sutaupytus“ žibinto plotus jie panaudos naujoms šviesų reguliavimo galimybėms ar tiesiog išvaizdos įspūdžio didinimui.