Žinoma, visi planuojami parduoti 1,5 mln. automomobilių nebus „Nissan Leaf“ – C.Ghosnas atskleidė apie planuojamus bendrus projektus kuriant automobilius su „Daimler“ korporacija.
Kiti „Žaliąja programa“ pavadintos programos tikslai – 35 proc., lyginant su 2005, sumažėjusios degalų sąnaudos bei 20 proc. mažesnė CO2 emisija. Taip pat – padidinti perdirbtų produktų naudojimą automobiliuose 25 proc.
Realu? Lyginant, pavyzdžiui, tuos pačius 2005 su 1994 metais, atrodo, kad taip – nors tuo laikotarpiu minėtų duomenų sumažėjimas ir nesiekė dabartinių „Nissan“ tikslų, prieš dešimtmetį egzistavo kur kas mažesnė ekologinė psichozė ir visi CO2 emisijų („Euro 5“ ir t.t.) bei kiti ekologiniai reikalavimai buvo ne tokie griežti.
Prieš savaitę „Nissan“ užsiminė kurianti priekiniais ratais varomą paprastą benzinu ir elektra varoma modelį ir vieną hibridą, kurio elektros baterijos gali būti įkraunamos iš paprastos rozetės – 220 V jungtimi.
„Vietoj to, kad kopijuotume kažkieno jau pagamintus variklių hibridus, mes sukūrėme savo. Ir net neabejojame – pasielgėme teisingai“ – pasitikėjimo naujuoju kūriniu nestokojo vyriausiasis „Nissan“ inžinierius Mitsonubu Fukuda.