„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2012 11 27

„Opel Ampera“ pardavimai įmonėms išaugo dvigubai

„Opel” korporatyvinių klientų skaičius, įsigijusių elektromobilį „Ampera”, išaugo daugiau nei dvigubai. Europoje, nuo šių metų kovo iki spalio mėnesio šis skaičius didėjo nuo 700 iki 2000, tai yra apie 180 proc. Vokietijoje „Ampera“ tokių klientų išaugo daugiau nei 50 proc., o Olandijoje – net 200 proc. Daugumos įmonių automobilių parką praplėtė net 20 „Ampera“ elektromobilių.
„Opel Ampera“
„Opel Ampera“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 Pardavimai
  • Elektromobilio „Ampera” korporatyvinių klientų skaičius padidėjo 180 proc. 
  • Vis daugiau įmonių įtraukia „Ampera” į savo automobilių parką
  • Bendrovės renkasi „Ampera”, nes ši yra praktiška bei draugiška gamtai„Opel“ pastebi, kad vis daugiau įmonių į savo automobilių parką įtraukia revoliucinius elektromobilius, kurie kaip alternatyva dyzeliniams bei benzininiams variantams naudojami kasdien ir yra praktiški.

„Europoje „Ampera” yra geriausiai parduodamas elektromobilis, jo populiarumas didelis ne tik tarp privačių klientų, bet ir tarp įmonių“, – sako „Opel“ pardavimų, marketingo ir techninės priežiūros vice prezidentas Alfredas Riecke. „Esame tikri, kad ši tendencija išliks ir ateityje, nes vis daugiau klientų įsitikina, kad „Ampera“ tinkama kasdieniam važinėjimui. Be to, sumažėja įmonės veiklos sąnaudos, lyginant su automobiliais su vidaus degimo varikliais.“

Priešingai nei konkurentai, „Ampera“ gali nuvažiuoti daug ilgesnį atstumą. Tai labai svarbu „Opel“ klientams, tokiems kaip „Trigion“, teikiančiai apsaugos paslaugas (apsauga, stebėjimo kameros, mobilus patruliavimas) bei turinčiai plačiai išvystytą dukterinių bendrovių tinklą „Facilicom“ vakarų Europoje.

„Trigion” – viena pirmųjų Olandijos kompanijų, savo automobilių parką papildžiusi „Ampera” elektromobiliu. Mus sužavėjo mažos degalų sąnaudos“, – sako Martines Geurts, „Facilicom Service Group“ vice prezidentas. „Elektromobiliai „Ampera“  šiuo metu yra paskirstomi po visas dukterines „Trigion“ įmones.“ 

Teigiamai „Ampera” vertina ne tik „Facilicom”. Lapkričio pradžioje „Ampera“ Jungtinėje Karalystėje buvo apdovanota prestižiniu automobilių parko operatorių asociacijos (ACFO) įsteigtu apdovanojimu už ekologiškumą. ACFO nariai, tokį sprendimą priėmė balsuodami internete, o toks įvertinimas atspindi realią kasdienę patirtį važinėjant elektromobiliu. Šis apdovanojamas, tai dar vienas iš 50 – ties jau laimėtų „Ampera“ prizų, įskaitant ir „Metų automobilis 2012“.

„Ampera“ 111 kW/150 AG elektrinį variklį maitina 16 kWh ličio jonų baterija. Priklausomai nuo vairavimo įpročių ir kelio sąlygų tik elektra varomu agregatu galima įveikti nuo 40 iki 80 km visiškai neteršiant aplinkos. Kai baterijoje lieka kritinis energijos kiekis, automatiškai įsijungia benzininis 1,4 l  63 kW/86 AG variklis, kuris tuo pačiu per elektros generatorių ir toliau krauna bateriją, todėl galima nuvažiuoti daugiau kaip 500 km nesustojant ir nepildant degalų atsargų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“