„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2012 12 14

„Opel Ampera“ užima lyderio pozicijas savo klasėje Europoje jau daugiau nei 10 mėnesių

„Opel” revoliucinis elektromobilis „Ampera” dar vis išlaiko lyderio pozicijas Europos lengvųjų keleivinių elektromobilių rinkoje. Tai atskleidžia šių metų sausio – spalio mėnesio pardavimų rezultatai. Esant ne itin palankioms elektromobiliams rinkos sąlygoms, šių automobilių gamintojai skelbia mažesnius paradavimus nei buvo tikėtasi šių metų pradžioje. „Opel Ampera“ („Metų elektromobilis 2012“) didžiuojasi užimdamas daugiau nei 21 proc. elektromobilių rinkos dalies Europoje ir visus 2012 metus išliko šio segmento lyderis, rašoma „Opel“ pranešime spaudai.
„Opel Ampera“
„Opel Ampera“ / Gamintojo nuotr.
  • Didžiausia elektromobilių rinkos dalis Europoje – net 21 proc. (2012 m. sausis – spalis)
  • Elektromobilių rinkos lyderė Vokietijoje, Olandijoje ir Šveicarijoje
  • Elektra varomų automobilių pardavimų augimas lėtėja 

„Ampera” dar vis išlieka Europos lengvųjų elektromobilių rinkos lyderiu”, – sako Alfredas E.Riecke, „Opel” pardavimų, rinkodaros ir techninės priežiūros vice prezidentas. „Atsižvelgiant į tai, kad elektromobilių paklausia rinkoje yra mažesnė nei buvo prognozuota apžvalgininkų ir automobilių gamintojų, esame patenkinti savo rezultatais bei lyderio pozicija.“

„Ampera” pirmauja pagrindinėse Europos rinkose

„Ampera” užimamos rinkos dalis didėjo, nes šiam elektromobiliui pavyko užimti lyderio pozicijas pagrindinėse Europos rinkose. Pavyzdžiui, Olandijoje „Ampera“ rinkos dalis padidėjo 66 proc. Vokietijoje šiam elektromobiliui priklauso 28 proc., Belgijoje 22 proc., o Šveicarijoje 31 proc. rinkos dalies.

Nors Europos elektromobilių rinka per metus išaugo 130 proc., tai neatitinka prognozuotų lūkesčių, be to pardavimų rezultatai skiriasi tam tikrose rinkose. Vokietijoje iš 1000 naujų perkamų automobilių, vienas yra varomas elektra. Pavyzdžiui Austrijoje iš 1000  perkamų automobilių 3 yra elektromobiliai, Prancūzijoje atitinkamai 5, o Olandijoje – 8. Daugiausiai elektromobilių įsigyjama Norvegijoje – net 30 vienetų iš tūkstančio. Nepaisant nevienodų rinkos sąlygų, „Opel“ pavyko dvigubai padidinti „Amperos“ pardavimus Europoje, tiek kiek augo ir pati elektromobilių rinka.

Lapkritį „Opel“ paskelbė, jog Europoje korporatyvinių klientų, įsigijusių elektromobilį „Ampera“, išaugo daugiau nei dvigubai. Per šešis mėnesius (kovas-spalis) šis skaičius padidėjo nuo 700 iki 2 000, t.y. daugiau nei 180 proc.

„Opel Ampera” su revoliucine elektros pavara

„Ampera“ 111 kW/150 AG elektrinį variklį maitina 16 kWh ličio jonų baterija. Priklausomai nuo vairavimo įpročių ir kelio sąlygų tik elektra varomu agregatu galima įveikti nuo 40 iki 80 km visiškai neteršiant aplinkos. Kai baterijoje lieka kritinis energijos kiekis, automatiškai įsijungia benzininis 1,4 l  63 kW/86 AG variklis, kuris tuo pačiu per elektros generatorių ir toliau krauna bateriją, todėl galima nuvažiuoti daugiau kaip 500 km nesustojant ir nepildant degalų atsargų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs