Šią iniciatyvą „Opel“ pristato „Corsa LPG ecoFLEX“ modeliu, kurį galima užsisakyti jau dabar. Be šio modelio, rinkai bus pristatyti „Meriva“, „Astra“, „Zafira Tourer“ bei „Insignia“.
Minėti naujai tobulinti modeliai, visiškai atitinka „Euro 5“ ekologinės taršos standartus. „Opel“ gamykliškai montuojama dujinė įranga užtikrina „Opel“ kokybę bei visišką techninę priežiūrą.
Naudojant šią įrangą, nepriklausomai nuo automobilio kilometražo ar būklės, galima sutaupyti net 40 proc. degalų išlaidų. Nepamirštami ir gamtosaugos aspektai – suskystintų dujų variantų anglies dvideginio teršalų kiekis yra apytiksliai 15 proc. mažesnis nei benzininiuose variantuose.
„Opel Corsa LPG“ – pirmasis dujomis varomas „Opel“ automobilis |
Naujoji „Corsa 1,2 LPG ecoFLEX“ turi 83 AG variklį, o važiuojant benzininiu režimu – 85 AG. Trijų durų versija gamtą teršia tik 110 g/km CO2, o penkių durų versija – 115 gramų. Likusieji keturi pasirodysiantys modeliai bus komplektuojami su 1,4 litro varikliu su turbina.
Dvigubo režimo variklis didina nuvažiuojamą atstumą
Visi „Opel LPG ecoFLEX“ modeliai atitinka „Euro 5“ emisijos standartus ir funkcijas – tiek važiuojant dujiniu, tiek benzininiu režimu. Kartu tai leidžia nuvažiuoti ilgesnį atstumą – nuo 1100 iki 1500 km su pilnais dujų ir benzino bakais. Dujų bako talpos būsena yra rodoma penkių padalų skalėje. Tiek įrangos valdymas, tiek informacija įtaisyta matomoje ir lengvai pasiekiamoje vietoje. Perjungimas iš vieno režimo į kitą yra automatinis arba valdomas rankomis.
„Opel“ įmontuoja modernią dujinę įrangą – su dujų įpurškimu į kiekvieną cilindrą. Didinant „Opel LPG ecoFLEX“ modelių patvarumą ir važiavimo galimybes, įsiurbimo ir išmetimo vožtuvai, taip pat visos variklio tarpinės, buvo specialiai sukietintos. Tokiu būdu „Opel“ inžinieriai neutralizavo dalių dilimą veikiant dujų režimui. Taip pat nereikia pilti papildomų priedų į alternatyvius degalus tam, kad tai kompensuotų tepimą. Nereikalingi ir papildomi aptarnavimo intervalai.
Visos „Opel LPG“ dujų sistemos yra patikrinamos, kad nekiltų užsidegimo pavojus. Be to, yra atliekami išsamūs tyrimai bei avarijos bandymai, kurie atitinka griežtus gamintojo reikalavimus. Dujinė įranga yra montuojama nuo avarijos apsaugotoje automobilio dalyje, tad avarijos atveju, yra sunkiai pasiekiama.
Gamyklinė dujinė įranga: individualumas su visa technine priežiūra
„Opel Corsa LPG“ – pirmasis dujomis varomas „Opel“ automobilis |
„Opel Special Vehicles GmbH“ – tai antrinė „Opel“ bendrovė, kuri specializuojasi modifikuojant automobilius ir yra atsakinga už „Opel“ versijas su dujine įranga. Visi klientai gauna LPG automobilius su moderniausia dujine įranga bei technologijomis. Taip, kaip yra įpratę gauti iš „Opel“ gamyklos, įskaitant patikimumą, gamintojo garantiją, maksimalų saugumą bei nė kiek nesumažėjusią salono erdvę.
Šiai dienai Europos keliais važinėja daugiau kaip 5,5 mln. dujomis varomų automobilių. Vokietijoje 400 tūkst. automobilių naudojasi 6200 dujų kolonėlių (DVFG – Vokietijos suskystintų dujų asociacijos informacija). Dujų vidutinė kaina siekia 0,72 euro, lyginant su 1,5 euro už benziną kaina. Tai reiškia, kad suskystintų dujų vartotojai moka perpus pigiau. Nors dujų sąnaudos šiek tiek didesnės už benzino sąnaudas, išlaidos degalams vis tiek sumažėja apie 40 proc.
Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dujinės įrangos privalumas, yra automobilių mokesčiai. Benzininės „Corsa“ savininkas turi mokėti 44 eurus per metus už automobilį, tuo tarpu LPG versija kainuoja tik 26 eurus per metus (Vakarų Europoje). Tad automobilių mokesčiai sumažėja daugiau kaip 40 proc.