„Paul-Pietsh“ apdovanojimas, pavadintas lenktynininko ir „Motor Presse“ įkūrėjo vardu, teikiamas nuo 1989 metų kaip prestižinių kasmetinių „Besten Autos“ apdovanojimų, rengiamų Vokietijos žurnalo „Auto motor und sport“ iniciatyva, dalis.
Šis kasmetinis apdovanojimas suteikiamas už technologijas arba už itin didelį progresą padariusį automobilį, taip pat ir aplinkos tausojimo prasme.
Komisija, sudaryta iš automobilizmo tema rašančių žurnalistų iš auto motor und sport ir automobilių ekspertų, įteikė „Paul-Pietsh“ apdovanojimą pirmajam pasaulyje masinės gamybos visiškai hibridiniam dyzeliniam automobiliui „Peugeot 3008 HYbrid4“. Šiuo automobiliu „Peugeot“ kompanija siūlo unikalų sprendimą gerinant aplinkosaugą ir važiavimo charakteristikas.
„HYbrid4“ technologija leido pasiekti „nulinės emisijos“ režimą ir nuo 3,8 l/100 km prasidedančias degalų sąnaudas
Krosoverio tipo automobilyje „3008 HYbrid4“ hibridinė technologija sieja 163 AG dyzelinį variklį 2,0 HDi FAP, sukantį priekinius ratus, ir 37 AG elektrinį variklį, įtaisytą ant galinės ašies; tai leido pasiekti naują vairavimo patrauklumą, keturių varančiųjų ratų trauką, maksimalų 200 AG galingumą, „nulinės emisijos“ režimą ir nuo 3,8 l/100 km prasidedančias vidutines standartines degalų sąnaudas (99 g/km CO2), taigi 35 proc. mažesnes nei automobilio su panašaus galingumo vidaus degimo varikliu. Šiomis charakteristikomis „3008 HYbrid4“ siekia CO2 emisijos ir maksimalios galios santykio rekordines aukštumas.
Ši dyzelinė hibridinė technologija taip pat bus pritaikyta automobiliuose „Peugeot 508 RXH“ ir „Peugeot 508“ jau šį pavasarį.
2011 metais „Peugeot 3008 HYbrid4“ buvo apdovanotas Prancūzijoje, Didžiojoje Britanijoje, Italijoje, Austrijoje; Vokietijoje gavo „Öko Globe“ ir „Goldenes Lenkrad“ apdovanojimus.
„Paul-Pietsch“ apdovanojimas „Peugeot“ suteikiamas antrą kartą; pirmąjį apdovanojimą „Peugeot“ gavo už pirmą kartą pasaulyje automobilyje „Peugeot 607“ įdiegtą dyzelino dalelių filtrą 2000-aisiais metais.