„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2013 01 24

„Peugeot-Citroen“ pristato revoliucinę suspausto oro hibridinę technologiją „Hybrid Air“

Teigiama, kad suspausto oro technologija PSA („Peugeot-Citroen“) automobiliuose pakeis įprastus elektros variklius, o tokių hibridų degalų sąnaudos sieks apie 3,5 l/100 km.
„Hybrid Air“ technologija
„Hybrid Air“ technologija / Gamintojo nuotr.

„Hybrid Air“ technologija tokio dydžio automobiliams, kaip „Citroen C3“ bei „Peugeot 208“ suteiktų itin žemą anglies dioksido emisiją – vos 69 g/km.

Gamintojo nuotr./Hybrid Air technologija
Gamintojo nuotr./„Hybrid Air“ technologija

Tokie hibridiniai automobiliai turėtų vidaus degimo (benzininius) variklius, suporuotus su specialia „EcpiCylic“ transmisija, kurią suka hidraulinis variklis suspausto oro pagalba. Agregatas bei specialus siurblys būtų montuojami variklio skyriuje, tuo tarpu suspaustas oras būtų paduodamas iš rezervuaro, sumontuoto vietoje transmisijos tunelio. Jį oru užpildo elektrinis siurblys, kuriam energija būtų generuojama stabdymo metu. Šalia suspausto oro rezervuaro montuojamas duslintuvas, kuris šildo oro „balioną“ bei didina suspausto oro slėgį.

Gamintojo nuotr./Hybrid Air technologija
Gamintojo nuotr./„Hybrid Air“ technologija

Prancūzai tvirtina, kad ši technologija leistų naudoti tik vidaus degimo variklį, tik suspausto oro (pneumatinį) agregatą arba abu vienu metu. Jų teigimu, automobiliui važiuojant iki 70 km/h greičiu, suspaustu oru varomas motoras būtų atsakingas už 60-80 procentų automobilio judėjimo.

Gamintojo nuotr./Hybrid Air technologija
Gamintojo nuotr./„Hybrid Air“ technologija

Visa suspausto oro įranga, kurios reikia kompaktinės klasės automobiliui, sveria apie 100 kilogramų. Būdama beveik du kartus lengvesne už įprastus elektrinius hibridų agregatus, PSA teigimu, ši technologija yra labai primityvi, lengvai prižiūrima bei pigiai pagaminama – mat, čia nenaudojami jokie akumuliatoriams reikalingi reti metalai.

Gamintojo nuotr./Hybrid Air technologija
Gamintojo nuotr./„Hybrid Air“ technologija

PSA tvirtina, kad šią technologiją jie montuotų pigiuose automobiliuose, skirtuose ne tik Kinijos ar Rusijos, bet ir Europos rinkoms. Prancūzų teigimu, naujas inžinerinis sprendimas automobilio efektyvumą padidintų maždaug 45 procentais.

Gamintojo nuotr./Hybrid Air technologija
Gamintojo nuotr./„Hybrid Air“ technologija

Visa tai – PSA („Peugeot-Citroen“) plano dalis iki 2020-ųjų sukurti kompaktinės klasės automobilius su 82-110 AG varikliais, kurių vidutinės degalų sąnaudos siektų iki 2 l/100 km. Pranešama, kad suspausto oro hibridinė technologija bus naudojama nuo 2016-ųjų, o pirmieji tokio tipo hibridai bus pristatyti kovo mėnesį startuosiančioje Ženevos automobilių parodoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų