„Hybrid Air“ technologija tokio dydžio automobiliams, kaip „Citroen C3“ bei „Peugeot 208“ suteiktų itin žemą anglies dioksido emisiją – vos 69 g/km.
Gamintojo nuotr./„Hybrid Air“ technologija |
Tokie hibridiniai automobiliai turėtų vidaus degimo (benzininius) variklius, suporuotus su specialia „EcpiCylic“ transmisija, kurią suka hidraulinis variklis suspausto oro pagalba. Agregatas bei specialus siurblys būtų montuojami variklio skyriuje, tuo tarpu suspaustas oras būtų paduodamas iš rezervuaro, sumontuoto vietoje transmisijos tunelio. Jį oru užpildo elektrinis siurblys, kuriam energija būtų generuojama stabdymo metu. Šalia suspausto oro rezervuaro montuojamas duslintuvas, kuris šildo oro „balioną“ bei didina suspausto oro slėgį.
Gamintojo nuotr./„Hybrid Air“ technologija |
Prancūzai tvirtina, kad ši technologija leistų naudoti tik vidaus degimo variklį, tik suspausto oro (pneumatinį) agregatą arba abu vienu metu. Jų teigimu, automobiliui važiuojant iki 70 km/h greičiu, suspaustu oru varomas motoras būtų atsakingas už 60-80 procentų automobilio judėjimo.
Gamintojo nuotr./„Hybrid Air“ technologija |
Visa suspausto oro įranga, kurios reikia kompaktinės klasės automobiliui, sveria apie 100 kilogramų. Būdama beveik du kartus lengvesne už įprastus elektrinius hibridų agregatus, PSA teigimu, ši technologija yra labai primityvi, lengvai prižiūrima bei pigiai pagaminama – mat, čia nenaudojami jokie akumuliatoriams reikalingi reti metalai.
Gamintojo nuotr./„Hybrid Air“ technologija |
PSA tvirtina, kad šią technologiją jie montuotų pigiuose automobiliuose, skirtuose ne tik Kinijos ar Rusijos, bet ir Europos rinkoms. Prancūzų teigimu, naujas inžinerinis sprendimas automobilio efektyvumą padidintų maždaug 45 procentais.
Gamintojo nuotr./„Hybrid Air“ technologija |
Visa tai – PSA („Peugeot-Citroen“) plano dalis iki 2020-ųjų sukurti kompaktinės klasės automobilius su 82-110 AG varikliais, kurių vidutinės degalų sąnaudos siektų iki 2 l/100 km. Pranešama, kad suspausto oro hibridinė technologija bus naudojama nuo 2016-ųjų, o pirmieji tokio tipo hibridai bus pristatyti kovo mėnesį startuosiančioje Ženevos automobilių parodoje.