Prestižinius apdovanojimus „Oko Globe“ nuo 2007 metų teikia Duisburgo-Esseno universiteto padalinys „Okoglobe Institut“, bendradarbiaudamas su draudimo kompanija DEVK ir automobilių klubu AVC, – šiuos apdovanojimus kasmet gauna automobiliai, technologijos ir koncepcijos, padedančios mažinti neigiamą automobilių įtaką aplinkai arba siūlančios naujas mobilumo formas.
Gamintojo nuotr./„Peugeot 3008 HYbrid4“ |
2011 metų vertinimo komisija, vadovaujama ekonomikos profesoriaus ir automobilių eksperto Ferdinando Dudenhöfferio, savo sprendimą priėmė rugsėjo 6 dieną.
Kategorijoje „Serienfahrzeug mit Nachhaltigkeitsfaktor“ (serijiniai ilgalaikės energijos automobiliai) prizas „Oko Globe“ skirtas automobiliui „3008 HYbrid4“, kuriame nuo 2011 metų pabaigos pirmą kartą pasaulyje bus pradėta taikyti hibridinė dyzelinė technologija.
Vertinimo komisija teigė, kad „Peugeot“ yra pirmoji automobilių gamintoja, susiejusi dyzelinį ir elektrinį variklį. Ši naujovė leido sutelkti dyzelinio variklio sąnaudų santūrumą ir elektros energijos naudą. Hibridinis dyzelinis automobilis „HYbrid4“ yra naujas „Peugeot“ įsipareigojimų aplinkosaugai liudijimas ir pratęsia seką svarbių firmos atliktų žingsnių, tokių kaip dyzeliniuose varikliuose naudojamas taršos dalelių filtras. Sukūrusi hibridinį dyzelinį automobilį „Peugeot“ pasiūlė technologiją, leidžiančią stipriai sumažinti CO2 emisiją. O kuo labiau mes apribosime savo automobilių degalų sąnaudas, tuo efektyviau kovosime su klimato atšilimu.“ Galima teigti, kad vertinimo komisijai naujasis 3008 paliko įspūdį.
2011 metų paskutinįjį ketvirtį išleisdama pirmąjį pasaulyje hibridinį dyzelinį automobilį „Peugeot“ siūlo naują aplinkosauginių ir vairavimo pojūčių technologijų variantą.
Gamintojo nuotr./„Peugeot 3008 HYbrid4“ |
Krosoverio tipo automobilyje „3008 HYbrid4“ hibridinė technologija sieja 163 AG dyzelinį variklį 2.0 HDi FAP, sukantį priekinius ratus, ir 37 AG elektrinį variklį, įtaisytą ant galinės ašies; tai leido pasiekti naują vairavimo patrauklumą, keturių varančiųjų ratų trauką, maksimalų 200 AG galingumą, „nulinės emisijos“ režimą ir nuo 3,8 l/100 km prasidedančias vidutines degalų sąnaudas (99 g/km CO2), taigi 35 % mažesnes nei automobilio su panašaus galingumo vidaus degimo varikliu.