Taip turbūt dar nenutiko daugeliui „Toyota Prius“ šeimininkų, tačiau vieną dieną, galbūt nuvažiavus apie 250 tūkstančių kilometrų, nutiks. Prietaisų skydelyje užsidegs signalas, reiškiantis, kad atėjo laikas pakeisti bateriją.
Elektra varomų ir hibridinių automobilių kritikai šį faktą nuolatos primena, teigdami, jog būtent taip alternatyvios transporto priemonės labiau kenkia aplinkai, negu tradicinės – juk baterijų viduje „knibžda“ gausybė toksinių medžiagų. Tačiau „Toyota“ gali įrodyti, jog kritikai klysta.
Savo laiką atitarnavusioms „Prius“ baterijoms „Toyota“ JAV rinkoje, kur šių modelių yra parduota daugiausiai, turi paruošusi UPS jūrinius konteinerius, kuriuose siunčia baterijas perdirbti.
Perdirbimo centre visi komponentai yra išardomi, plastikinės detalės susmulkinamos ir perdirbamos, elektrolitas išfiltruojamas. Žodžiu, visos dalys yra perdirbamos ir panaudojamos. Nė vienas komponentas netampa šiukšle.
Per pastaruosius metus „Toyota“ sumažino ir pačių baterijų kainas. Tačiau, vis dėlto, naujas „Prius“ baterijų paketas JAV vis dar kainuoja apie 7000 litų.