„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2013 01 02

„Renault“ koncerno netenkina elektromobilių pardavimai

Nepatenkinta mažais elektromobilių pardavimais Prancūzijos kompanija „Renault“ ieško būdų, kaip juos padidinti. Netolimoje ateityje planuojamas „Zoe“.
„Renault Zoe“
„Renault Zoe“ / Gamintojo nuotr.

„Mūsų tikslas – išryškinti šių automobilių privalumus,“ – teigia „Renault-Nissan“ marketingo vadovas Stephenas Normanas. „Žmonės turi žinoti elektromobilių galimybes – neretai jie prisigalvoja blogybių, kuriomis elektra varomi automobiliai nepasižymi.“

Nors ir „Renault“ parduoda daugiausiai elektromobilių tarp visų Europos automobilių gamintojų, globaliniai pardavimai prancūzų netenkina. „Mes siekiame kuo daugiau automobilių parduoti dabar, o ne po 10 ar 20-ies metų. Elektromobiliai yra ypatingos mašinos, todėl privalome skatinti žmones pirkti jas“, – aiškina marketingo specialistas.

Kitais metais „Renault“ ketina pristatyti naująjį „Zoe“, kuris pasižymės itin gerai izoliuotu salonu. Visgi, Normanas tvirtina, kad svarbiausi kriterijai, perkantiems elektromobilius, yra kokybė, technologijų pažanga bei efektyvumas. „Tai – vikrus automobilis, turintis puikius stabdžius. Žmonėms reikia tokių mašinų“, – teigia „Renault-Nissan“ marketingo vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“