„Mūsų tikslas – išryškinti šių automobilių privalumus,“ – teigia „Renault-Nissan“ marketingo vadovas Stephenas Normanas. „Žmonės turi žinoti elektromobilių galimybes – neretai jie prisigalvoja blogybių, kuriomis elektra varomi automobiliai nepasižymi.“
Nors ir „Renault“ parduoda daugiausiai elektromobilių tarp visų Europos automobilių gamintojų, globaliniai pardavimai prancūzų netenkina. „Mes siekiame kuo daugiau automobilių parduoti dabar, o ne po 10 ar 20-ies metų. Elektromobiliai yra ypatingos mašinos, todėl privalome skatinti žmones pirkti jas“, – aiškina marketingo specialistas.
Kitais metais „Renault“ ketina pristatyti naująjį „Zoe“, kuris pasižymės itin gerai izoliuotu salonu. Visgi, Normanas tvirtina, kad svarbiausi kriterijai, perkantiems elektromobilius, yra kokybė, technologijų pažanga bei efektyvumas. „Tai – vikrus automobilis, turintis puikius stabdžius. Žmonėms reikia tokių mašinų“, – teigia „Renault-Nissan“ marketingo vadovas.