Raidės E. V. reiškia, kad automobilis bus ekologiškas. Pats gamintojas oficialiame spaudos pranešime akcentuoja, kad galinius varančiuosius ratus suks 210 AG turinti PSA koncerno kurta V6 jėgainė. Tuo tarpu priekiniai ratai bus sukami dviejų galingų elektros agregatų. Kiekvieno galia siekia po 136 AG bei 750 Nm.
„Wikipedia.org“ nuotr./„Sbarro Challenge“ |
Įdomus sprendimas dėl komponuotės – galbūt 1500 Nm maksimalų bendrą sukimo momentą turinčias jėgaines būtų protingiau montuoti gale?
Šveicarai tikina, kad automobilį kurti padėjo 30 studentų, o projektas realybe virto per 13 savaičių. Gerokai anksčiau „Sbarro“ buvo pristatę ne vieną keistą automobilį. Devintojo praėjusio amžiaus dešimtmečio pabaigoje jie ant „Porsche 911“ platformos surinko „Challenge“ modelį – vieną iš keisčiausių automobilių visoje spalvingoje pramonės istorijoje.
2010-ųjų Ženevos automobilių parodoje „Sbarro“ pristatė tikrą keistuolį, pavadinimu „Autobau“. Vieniems jis gali priminti skruzdėdą (gyvūną), kitiems – galbūt kokį kosminį laivą. Jeigu reikėtų sudaryti keisčiausių istorijoje automobilių dešimtuką, tai beveik pusė jo priklausytų šiai markei.
„Sbarro Autobau“ |