Tyrėjai teigia, kad gaisro židinys – vieta, kurioje buvo kraunamas „Chevrolet Volt“ hibridas. Tačiau pats automobilis tarp potencialių ugnies „sukelėjų“ – neįvardijamas.
Ugniagesiai mano, jog gaisrą sukelti galėjo specialus „Siemens“ antrojo lygio kroviklis, nors šio mechanizmo gamintojas tokius kaltinimus neigia. „Nėra jokių įrodymų, jog gaisras kilo dėl kroviklio – savaime jis užsiliepsnoti negalėjo“, - teigia „Siemens“ atstovai.
Ugniagesiai teigia, jog jie turės privačiai pasikalbėti ir su „General Motors“, ir su „Siemens“ bei išsiaiškinti, kaip ir kodėl viskas įvyko.
Galbūt „Chevrolet Volt“ reputacija kris žemyn, o gal „Siemens“ įranga, skirta įkrauti elektromobiliams, bus pripažinta nesaugia naudotis? Bet kuriuo atveju, išvadas daryti yra per anksti – reikia sulaukti tyrimo pabaigos.