GM pardavė rekordinį kiekį „Chevrolet Volt“ automobilių šių metų rugpjūčio mėnesiu. Vien JAV iš pardavimo salonų išriedėjo 2831 tokie automobiliai. Tiesa, pelno jie neatnešė, atnešė beveik 40 mln. Lt. nuostolio.
Tokie stebinantys skaičiai paaiškėjo padarius pardavimo sandorių analizę. Mat dauguma „Volt“ pirkėjų naudojasi lizingo pasiūlymu ir du metus važinės šiuo hibridu kas mėnesį mokėdami vos po 530 Lt. per mėn.
Sudauginus skaičius, gauname, kad per du metus į GM kraitį patenka vos 81 tūkst. Lt. Na, pagaminti vieną elektra varomą hibridinį automobilį kainuoja – jūs turbūt tai jau žinote – net 216 tūkst.
Štai kaip „Volt/Ampera“ kainą skaičiuoja „Reuters“
Automobilio sukūrimas (inžinerija ir pan.) | 50 tūkst. |
Gamykla (įranga, darbo jėga) | 100 tūkst. |
Standartinės detalės (tokios kaip ratai, langai ir pan.) | 33 tūkst. |
Unikalios detalės (akumuliatoriai, elektros variklis ir pan.) | 33 tūkst. |
Viso | 216 tūkst |
„Tai tiesa. Mes neuždirbame pinigų gamindami „Volt“. Tačiau vėliau šis automobilis taps pelningu, ypač antroji jo karta. Taip pat, jis mums puikiai tarnauja kaip marketingo priemonė“, – sako GM vice prezidentas.