Amerikiečiai į vieną tiesiąją pastatė du tos pačios klasės automobilius turinčius visiškai skirtingus variklius. BMW M5 didžiuojasi 5,0 l, V8 varikliu, kuris išspaudžia 500 arklio galių. Taip pat jis moka grėsmingai riaumoti ir daugelis vairuotojų apie tokį automobilį naktim sapnuoja. Tuo tarpu „Model S“ tylus ir ramus sedanas, kuris savo elektriniu varikliu turi išsaugoti pasaulį. Bet kas nutinka, kai abu jie sustoja į sprinto rungtį?
O nutinka tai, kad garsiai riaumojantis BMW lieka tylaus ir santūraus „Model S“ užnugaryje. Kodėl taip yra? Tiesiog elektrinis „Tesla“ variklis, maksimalų sukimo momentą išlaiko visame sūkių diapazone. Tuo tarpu benzininis BMW variklis, maksimalią galią pasiekia tik esant aukštiems sūkiams ir ją išlaiko tik ribotame sūkių diapazone. Viso to rezultatas: tiesiojoje, nuo pat pradžios, „Model S“ lenkia garsiai riaumojantį bavarą.