Kompanijos puikiai supranta, kad tik tai padės padidinti elektromobilių bei „Plug-in“ tipo hibridų pardavimus. Priešingu atveju, gamintojai ir toliau turės piktintis prasta tokių mašinų paklausa.
Jų tikslas – sukurti didelį baterijų įkrovimo stotelių tinklą bei priversti Japonijos valdžią skatinti tokių automobilių pardavimus. To jie pasiektų, jeigu valdžios atstovai naujų elektromobilių bei hibridų pirkėjams sutiktų padengti dalį mašinos vertės.
Dabar Japonijoje yra 1700 greitųjų įkrovimo stotelių bei 3 tūkst. įprastų. Pastarųjų skaičių jie ketina padidinti iki 11 tūkst., tuo tarpu greitųjų įkrovimo stotelių skaičius, pagal projektą, turėtų siekti 5,7 tūkst.
Tolimųjų rytų šalyje iki 2020-ųjų automobiliai su elektros varikliais turėtų sudaryti maždaug penktadalį (15-20 procentų) visų per metus parduodamų lengvųjų mašinų.