Visgi, tai – tik bendras „Renaultsport“ bei „Renaultsport F1“ divizijose dirbančių inžinierių projektas. Priešingai nuo „Porsche“, prancūzai su šiuo modeliu akcentuoja, kad „Formulės-1“ technologijos gali būti taikomos ir serijiniams automobiliams.
Teigiama, kad šis kompaktiškas miesto mažylis, aprengtas agresyviais spoileriais bei plačiomis „Slick“ tipo padangomis, turi ir KERS (kinetinės energijos regeneracijos) sistemą. Su pilnai įkrautomis baterijomis sistema generuoja papildomą 79 AG jėga.
„Renault“ nuotr./„Twizy Renaultsport F1“ |
Visgi, KERS sistema čia veikia ne taip pat, kaip tikrame „Formulės-1“ bolide. Kadangi šio elektromobilio stabdymo charakteristika nė kiek nepanaši į tikro bolido, inžinieriai pateikė kitą sprendimą – įprastas elektros motoras visą laiką krauna KERS sistemos baterijas.
Šis elektrinėbei sutraukta „Formulės-1“ bolido interpretacija sveria 564 kg – 91 kg daugiau nei įprastas „Twizy“. Visgi, KERS sistema drastiškai padidino automobilio santykinį galingumą – vienai arklio galiai atitenka 7,14 kg. Palyginimui, galima paryškinti, kad viena standartinio „Twizy“ arklio galia turi rūpintis 25 kilogramais.
„Renault“ nuotr./„Twizy Renaultsport F1“ |
Nors ir maksimalus šio automobilio greitis siekia vos 110 km/h, iki 100 km/h automobilis pagreitėja per 6,0 sekundes – per tiek pat laiko, kaip ir greičiausias serijinis šios markės automobilis, „Renaultsport Megane 265“.
Neskelbiama, kokia bus „Twizy Renaultsport F1“ kaina – tai daryti nėra jokio pagrindo. Kompanija neplanuoja kurti tokių modelių net ir ribotu tiražu.