„Ricardo-AEA“ kompanija atliko tyrimą, kuris parodė, jog iki 2020-ųjų automobilių anglies dioksido emisiją sumažinti iki 95 g/km bus ne taip lengva, kaip atrodė anksčiau.
Tyrimo duomenimis, iki pasiekti 70 g/km CO2 emisiją iki 2025-ųjų būtų galima tik tuo atveju, jeigu hibridinių bei įprastų automobilių pardavimų santykis siektų 50:50. Specialistai pažymi, kad apie 2,2 tūkst. eurų vertės hibridiniai agregatai vairuotojams atsipirktų maždaug po trijų metų.
Teigiama, kad to paties rezultato būtų galima pasiekti, jeigu elektromobilių pardavimai sudarytų bent 7 proc. rinkoje parduotų automobilių, o hibridinių – bent 22 procentus.
Aplinkos apsaugos atstovų ambicijos – didelės: jie tikisi, kad iki 2025-ųjų automobilių kenksmingų dujų emisijas bus galima sumažinti iki 60 g/km. Visgi, toks planas būtų įgyvendinamas tik tada, jeigu elektromobilių pardavimai sudarytų apie 24 proc. visų Europoje parduodamų mašinų.
2010-aisiais Europoje hibridinių automobilių pardavimai sudarė tik 1 procentą visų parduotų mašinų, tuo tarpu elektromobilių parduota net 10 kartų mažiau – vos 0,1 proc.
Ambicingų planų siekti trukdo ir Vokietijos pramonės gigantės, gaminančios prabangius automobilius. Mat, jos naudojasi tam tikromis įstatymų spragomis, kurios leidžia gaminti daugiau aplinką teršiančius automobilius. Teigiama, kad prabangių mašinų gamintojams bus leista kurti ne tokius ekologiškus automobilius tik tuo atveju, jeigu jie taip pat gamins ir labai ekologiškas mašinas (hibridus arba elektromobilius).