Jis reiškia, kad automobilio dugne slepiasi 1,1 kWh talpos akumuliatoriai. Nedaug, palyginus su „Nissan“ pristatytu furgonu „e-NV200“, kurio baterijos yra 24 kWh talpos. Tačiau nepamirškime, kad „Jetta Hybrid“ atveju elektros motoras atlieka tik pagalbinį vaidmenį.
Jo galia – 27 AG. Jų pakanka vien elektra įsibėgėti iki 70 km/h ir nuvažiuoti beveik du kilometrus. Bet ne čia slypi „Volkswagen“ inžinierių „arkliukas“.
Šalia mažojo elektrinio variklio slypi pilnavertis benzininis, 1,4 litro TFSI benzininis motoras su turbina. Drauge jie pasiekia 177 AG ir užtikrina neblogą dinamiką – 9 sek. iki 100 km/h. Ir neblogus ekonomijos rodiklius – 5,2 l/100 km.
„Tai – ekonomiškiausia „Jetta“ Šiaurės Amerikos rinkoje. Ji kainuos panašiai kaip ir konkurentų gaminami atitinkami hibridiniai automobiliai“, – sako VW atstovas.
Dar verta pridurti, kad šioje elektrinio benzininio variklių sąjungoje svarbus vaidmuo tenka septynių pavarų dviejų sankabų automatinei transmisijai. Tai puikiai pažįstama VW DSG dėžė su papildoma funkcija – riedant tik elektra ji atjungia benzininį variklį.