Nepaisant to, kad elektra varomas „Peugeot EX1“ dar gegužę ratą apsuko per 9:01, o rugpjūtį „Toyota“ sukonstruotas „TMG EV P001“ tai padarė dar greičiau – per 7:48, ženkliai svarbesnis rekordas nuo šiol priklauso suomiškam „RaceAbout“. Kodėl? Nes skirtingai nei „Peugeot“ ar „Toyota“ automobiliai, šis elektromobilis yra tinkamas naudoti bendro naudojimo keliuose.
Helsinkio „Metropolia“ universiteto studentų sukonstruotas elektra varomas „RaceAbout“ automobilis vieną „žaliojo pragaro“ ratą įveikė per 8:42. Prie vairo – Ralfas Kellenersas. Šio greitojo rato vidutinis greitis – 142 km/h. Pasiektas maksimalus greitis – 238 km/h. Kas sakė, kad elektromobiliams trūksta greičio?
Dar šių metų pradžioje „RaceAbout“ įstengė šios trasos ratą įveikti per 9:40. Susikrovę visą mantą ir sugrįžę į Suomiją atlikti pakeitimų, inžinieriai jau po gero pusmečio sugebėjo „atkirpti“ vos ne vieną minutę.
Įrodymai: