Žiūrėkite

Tado Sedekerskio komentaras prieš rungtynes su Kauno „Žalgiriu“Tado Sedekerskio komentaras prieš rungtynes su Kauno „Žalgiriu“

2023 11 04

Korupcinės oro linijos pražudė 102 žmones: chaosas prasidėjo pilotams netyčia išjungus autopilotą

2007 m. sausio 1 d. lėktuvas „Boeing 737“ su 96 žmonėmis ir šešiais įgulos nariais staiga dingo iš radarų ekranų virš Indonezijos. Tuo metu „Adam Air Flight 574“ skrido iš Javos į Sulavesį ir iki pat dingimo momento nebuvo jokių požymių, kad lėktuvui kas nors atsitiko. Pilotai net neišsiuntė SOS signalo.
„Adam Air Flight 574“ skrydžio lėktuvas
„Adam Air Flight 574“ skrydžio lėktuvas / „Wikimedia Commons“ nuotr.

Likus savaitei iki lemtingojo skrydžio lėktuvas buvo praėjęs visus būtinus bandymus ir paskelbtas tinkamu naudoti.

Po dingimo prasidėjo plataus masto gelbėjimo operacijos, tačiau lėktuvo nuolaužų nepavyko rasti kelias dienas.

Kai sausio 21 d. vandenyno gelmėse pagaliau buvo rasta lėktuvo juodoji dėžė, atrodė, kad visi pagaliau sužinos tiesą, kodėl lėktuvas nukrito. Tačiau tada prasidėjo neįsivaizduojamas dalykas – šešis mėnesius trukusi biurokratinė kova tarp oro linijų bendrovės ir Indonezijos vyriausybės. Ginčo priežastis – kas turėtų sumokėti už juodosios dėžės iškėlimą iš vandenyno gelmių?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos