Šiaurės Korėja rado „argumentą“, kodėl kapitalizmas neveikia: užkliuvo „Netflix“ serialas

Šiaurės Korėja neabejotinai nėra tokia turtinga kaip jos sesė pietuose. Dešimtmečiais Šiaurės Korėjos Darbininkų partija siekia įrodyti, kad kapitalizmas neveikia. Kaip galima leisti žmonėms kurti verslus ir būti patiems atsakingiems už savo pajamas? Žmogiškoji ambicija yra kapitalistų mitas. Blogojo kapitalizmo pavyzdžiais Šiaurės Korėjos propagandoje tampa viskas – nuo vakarietiško maisto Pietų Korėjoje iki k-pop žvaigždžių. Beveik viskas – greičiausiai apie kapitalistinių šalių pinigus Šiaurės Korėjoje nekalbama. Bet kuriuo atveju, Šiaurės Korėjos propagandistai turi naują blogio pavyzdį.
Kim Jong-unas
Kim Jong-unas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Naujas „Netflix“ serialas „Squid Game“ jau tapo populiariausiu platformoje. Ir jis galutinai įrodo, kad kaitalizmas tiesiog neveikia.

„Squid Game“ – tai Pietų Korėjos kūrinys, kuriame vaizduojami žiaurūs žaidimai, kurių dalyviai turi du pasirinkimus – žūti arba laimėti. Vaikiški žaidimai iš pirmo žvilgsnio atrodo nekalti, bet netrukus dalyviai krenta ir miršta kraujo klanuose. Žinoma, tai – visiška fikcija, meno kūrinys.

Šiaurės Korėjai, atrodo, niekas nepranešė, kad „Netflix“ rodo ne tik dokumentiką ir žinias. Šiaurės Korėjos propagandos mašina nusprendė panaudoti „Squid Game“ kaip pavyzdį, jog žmonės turi kovoti, pamindami savo žmogiškumą, kad išliktų kapitalistinėje sistemoje.

„Tai – tikroji Pietų Korėjos visuomenės būklė, kur pralaimėtojų skaičius kovoje dėl darbo, būsto ir akcijų drastiškai auga“, – rašoma propagandiniame Šiaurės Korėjos straipsnyje.

„Gyvenimo pasaulyje, kuriame esi vertinamas tik pagal pinigus, realybė“, – rašo vienos vargingiausių šalių propagandos autoriai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis