Testas fantastikos gerbėjams: ar atsakysite į šiuos 15 klausimų apie fantastines knygas ir filmus?

Jau šį šeštadienį, rugsėjo 12 d., Vilniuje vyks kasmetinis Lietuvos fantastikos gerbėjų festivalis „Lituanicon“. Šia proga festivalio organizatoriai kviečia pasitikrinti žinias teste apie įvairias fantastines knygas ir filmus.
Mokslinė fantastika
Mokslinė fantastika / 123RF.com nuotr.

Testą sudaro 15 klausimų. Klausimus parengė vienas iš „Lituanicon“ organizatorių Ignas Ligionis, kuris taip pat yra festivalio metu vyksiančios viktorinos klausimų kūrėjas ir vedėjas.

Kadangi testas yra subalansuotas fantastikos gerbėjams, nemažai klausimų gali pasirodyti išties sunkūs. Tačiau galbūt tai kaip tik taps įdomiu iššūkiu?

Testą rasite žemiau. Norėdami pradėti spręsti testą, spauskite „Pradėti“. Sėkmės!

Portalo 15min rubrikoje „Ar žinai?“ kasdien rasite naują testą.

„Lituanicon“ vyks rugsėjo 12 d. Vilniuje esančiame Nacionaliniame fizinių ir technologijos mokslų centre. Šiemetinio „Lituanicon“ tema yra „Ateitis yra dabar“. Renginio dalyvių laukia diskusijos, pranešimai, stalo žaidimai, kūrybinės dirbtuvės, jau tradicinis fantastinės literatūros konkursas, viktorina ir kitos veiklos bei pramogos.

„Lituanicon“ – nuo 1990 metų vykstantis Lietuvos fantastinių idėjų ir kūrybos festivalis, kasmet sutraukiantis bent kelis šimtus dalyvių iš Lietuvos ir užsienio.

Renginys yra nemokamas, nekomercinis, organizuojamas savanorystės pagrindu ir yra skirtas populiarinti fantastikos žanrą Lietuvoje, supažindinti auditoriją su literatūros, kino, kompiuterinių žaidimų, populiariosios kultūros naujienomis ir fantastinėmis bei futuristinėmis idėjomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis