10 dalykų, kurių nereikėtų daryti viešbutyje: už kai ką vėliau net gali tekti sumokėti

Apsistoti viešbutyje atostogų ar verslo kelionės metu gali būti išties maloni patirtis. Tik pagalvokite – valgyti patiems darytis nereikia, o kambariai ir patalynė visuomet kvepia švara. Tačiau yra keletas dalykų, kurių gyvenant viešbutyje geriau nedaryti.
Viešbutis
Viešbutis / 123RF.com nuotr.

Portalas „Insider“, remdamasis viešbučių darbuotojų patarimais ir įžvalgomis, vardija, kokių dalykų kitą kartą apsistojus viešbutyje verčiau nedarytumėte.

1. Valytojams tikrai nepadėsite, jei kas rytą patys nurengsite patalynę

Teoriškai galima būtų manyti, kad nurengdami patalynę darbą viešbučio valytojams palengvinsite, deja, taip nėra, darbo jiems taip gali būti tik daugiau.

„Jei viešbutis nėra penkių žvaigždučių, jame patalynė gali būti ir nekeičiama kiekvieną dieną. Jei svečių apsistoję daug, kartais valytojos tiesiog išpurto pagalves ir išlygina paklodes, o patalynę keičia kas dvi ar tris dienas“, – tikina kelionių Italijoje vadybininkas Flavio Serreti.

Norint, kad patalynė tikrai būtų pakeista, bus daug naudingiau tiesiog paskambinti į viešbučio registratūrą.

2. Nemiegokite ant nedidelių dekoratyvių pagalvėlių

Nedidelės pagalvėlės ant sofų ar lovų viešbučiuose tikrai nebūna pačios švariausios, tad jų sau po galva verčiau jau nedėkite.

„Nedideles dekoratyvias pagalvėles išvalyti nėra taip lengva, tad viešbučiuose jos tikrai nebūna pačios švariausios. Kaskart, kai ant jų patenka makiažo ar kitokių nešvarumų, jos turi būti valomos specialiu būdu, į skalbimo mašiną jų tikrai neįkiši“, – sako viešbučio Kalifornijoje vadybininkas Danielis Romero.

123RF.com nuotr. / Viešbutis
123RF.com nuotr. / Viešbutis

3. Jei norite iš viešbučio išsiregistruoti vėliau, įspėkite registratūrą

Jei iš viešbučio norite išvykti kiek vėliau, nei nurodyta, apie tai būtinai įspėkite viešbučio registratūrą. Kitaip galite sujaukti visą viešbučio valytojų grafiką, o dėl užtrukto laiko gali tekti ir susimokėti.

„Užimtumo periodu viešbučio valytojai laikosi griežto grafiko ir patiria kiek didesnę įtampą, kad suspėtų kambarius tinkamai sutvarkyti prieš atvykstant naujiems svečiams.

Jei iš kambario išvykti vėluojama kad ir 10 minučių, naujiems atvykstantiems svečiams tiek pat laiko gali tekti laukti, kol kambarys bus išvalytas“, – sako Flavio Serreti.

4. Prieš skambindami į registratūrą, peržvelkite informacinę knygelę

Savo viešbučio kambaryje ant staliuko visuomet rasite informacinę knygelę, kurioje nurodyti visi svarbiausi telefono numeriai, viešbučio taisyklės ir kita naudinga informacija.

Tad jei turite kokių klausimų, visų pirma atsakymų į juos paieškokite šioje knygelėje, o jei jų ten nerasite, tik tuomet skambinkite į registratūrą.

123RF.com nuotr. / Viešbutis
123RF.com nuotr. / Viešbutis

5. Nesitikėkite, kad kambarys bus išvalytas jums tik išėjus

Net ir patys geriausi viešbučių valytojai kambario per sekundę tobulai tikrai neišvalys.

„Kartais viešbučių svečiai tikisi, kad jų kambarys bus išvalytas vos ne per 15 minučių, kurias jie užtrunka pietaudami. Per dieną pasitaiko išties nemažai svečių, kurie skundžiasi, kad jų kambariai nebuvo išvalyti iš karto jiems tik iš jų išėjus.

Būtų geriausia, jei viešbučio kambarį dieną paliktumėte bent keletui valandų, kad valytojas, atėjus jūsų kambario eilei, tinkamai jį išvalytų.

6. Nesivežkite namo didesnių šampūno ar muilo buteliukų

Nors mažus vienkartiniam naudojimui skirtus šampūno ar dušo želės buteliukus pasiimti neretai tikrai galite, didelių verčiau neimkite, mat vėliau gali tekti už juos susimokėti.

Tas pats galioja ir chalatams, rankšluosčiams ir šlepetėms. Verčiau jau nesikraukite jų į savo lagaminą.

7. Prieš išvykdami iš kambario, verčiau įspėkite apie sugadintus baldus ar turtą

Žala viešbučio kambarių baldams, patalynei ar dekoro elementams yra ganėtinai dažnas dalykas ir neretai svečiai išsiregistruodami apie tai nutyli.

„Už sugadintus baldus galite gauti sąskaitą ir išvykę iš viešbučio, tad verčiau jau nebandykite to nuslėpti ar apsimesti, kad sugadinote ne jūs. Viešbučio personalas tikrai tai pastebės. Svečiams išsiregistruojant į jų kambarį dažniausiai yra nusiunčiamas viešbučio darbuotojas patikrinti, ar kambaryje viskas tvarkinga.

Tad jei ką sugadinote, verčiau jau patys įspėkite registratūros darbuotojus, taip dar bus įmanoma susitarti dėl mažesnės žalos atlyginimo kainos. Jei žalą bandysite nuslėpti, baudos sąskaitos galite sulaukti gerokai didesnės“, – tikina viešbučio vadybininkė Emma Atanasoska.

123rf.com nuotr. / Viešbučio kambarys
123rf.com nuotr. / Viešbučio kambarys

8. Jei į viešbutį žadate atvykti anksčiau ryte, įspėkite iš anksto

Jei skrendate ankstyvu skrydžiu ir į viešbutį žadate atvykti anksčiau, nei pageidaujama, pasistenkite registratūrą dėl to įspėti likus bent keletui dienų iki vizito.

„Jei įspėsite registratūrą iš anksto, jūsų būsimo kambario valymas bus suplanuotas anksčiau, tad atvykus į viešbutį nereikės laukti, kol galėsite patekti į kambarį, – pataria Flavio Serreti.

9. Jei keliaujate grupėje, nesitikėkite būtinai gauti sujungtus kambarius

Jei keliaujate su šeima ar didesne draugų grupe, nesitikėkite, kad būtinai gausite šalimais esančius ar sujungtus kambarius.

„Jei šito nepaprašysite iš anksto, automatiškai kambarių šalimais galite ir negauti. Jei keliaujate su didele grupe, gauti kambarius šalimais ar netgi tame pačiame aukšte iš viso gali būti sudėtinga“, – sako viešbučio „Hilton“ pardavimų vadybininkas Chrisas Buntingas.

10. Net negalvokite į kambarį paslapčia pasiimti augintinį

Jei viešbutis neleidžia kambariuose laikyti augintinių, verčiau net negalvokite paslapčia jį atsivežti. Kitaip sulauksite bėdos.

Priklausomai nuo viešbučio politikos, už šį nusižengimą galite sulaukti baudos, o kai kuriais atvejais – galite būti išvaryti už viešbučio taisyklių nesilaikymą. Tad taip tik patys sau susigadinsite vizitą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis