10 šalių, į kurias labiausiai verta vykti 2019 metais

„Lonely Planet“ paskelbė kasmetinį sąrašą, kurios šalys kitais metais yra labiausiai nusipelniusios turistų dėmesio. Šiemet pirmoje vietoje – Šri Lanka. Įdomu ir tai, kad į dešimtuką įtraukta ir Baltarusija.
Į TOP10 patekusios šalys - Šri Lanka, Vokietija, Baltarusija
Į TOP10 patekusios šalys - Šri Lanka, Vokietija, Baltarusija / 123rf.com/Scanpix nuotr.

Praėjus beveik 10 metų nuo pilietinio karo pabaigos, Šri Lanka atsidūrė „Lonely Planet“ rekomenduojamų šalių sąrašo pirmoje vietoje. Pagerintas susisiekimas viešuoju transportu, nauji viešbučiai, vis didesnė ten siūlomų veiklų įvairovė padėjo šiai pietų Azijos salai nurungti antroje vietoje atsidūrusią Vokietiją.

„Lonely Planet“ rašo, kad vykstant į Šri Lanką gali tikėtis nesibaigiančių paplūdimių, įspūdingų griuvėsių, šiltų žmonių, aibės dramblių, besiritančių bangų, kuriose galima plaukioti banglentėmis, smagių traukinių, žymiosios arbatos ir skanaus maisto.

Visą TOP šalių dešimtuką 2019-ųjų kelionėms, kuriame – ir Baltarusija, žiūrėkite nuotraukų galerijoje:

Pasibaigus 26 metus trukusiam karui, Šri Lankoje turistų skaičius gerokai išaugo. 2009 šią salą aplankė 448 tūkst., keliautojų, o praėjusiais metais – net 2,1 mln. Šri Lankos Turizmo vystymo agentūra tikisi, kad iki 2020-ųjų šis skaičius padvigubės.

Šiemet ten lankęsis keliautojas Mantas Bertulis 15min yra pasakojęs, kad Šri Lankoje jis rado tą magišką trejetuką – žmones, maistą ir gamtą. „Dažniausiai keliaujant kažko pritrūksta iš šių trijų dalykų“, – pasakojo jis.

Keliautojas šią salą įrašė į labiausiai patikusių vietų trejetuką – šalia Tanzanijos, kuri sužavėjo egzotika, ir Portugalijos, kuri yra mylimiausia Manto šalis Europoje. Apie jo nuotykius ir patarimus, ką būtinai verta pamatyti ir patirti Šri Lankose, skaitykite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis