18 pavyzdžių, kodėl nereikėtų aklai tikėti viešbučių skelbiamomis nuotraukomis

Kai ieškote viešbučio kelionei, ką darote? Pažiūrite oficialias nuotraukas ir sprendžiate – gražu, patogu ar ne? Tačiau reklama dažnai gali meluoti – reikia atsargumo.
„Sofitel“ Los Andžele
„Sofitel“ Los Andžele / Sofitel Los Angeles/Facebook/Marquita T./Yelp

Nuo nuotraukose gerokai didesniais atrodančių kambarių ir baseinų iki tik fotosesijai padedamų detalių – yra keli triukai, kaip viešbučiai mėgina gudrauti, rašo „Business Insider“. Jie neriasi iš kailio, kad savo siūlomus kambarius pristatytų kaip prabangesnius, nei yra iš tikrųjų.

Jeigu norite daugiau sužinoti apie viešbutį, geriausia pažiūrėti kitų keliautojų nuotraukas tokiose svetainėse kaip „Yelp“, „Foursquare“ ar „TripAdvisor“. Tuomet gali paaiškėti, kad kambariai gerokai mažesni, apšvietimas – tragiškas, o bendrose erdvėse vos telpa visi norintys.

„Business Insider“ atrinko 18 nuotraukų, kuriose itin aiškus skirtumas tarp to, kaip viešbutis pats save pristato, ir kokį jį iš tiesų randa keliautojai. Žiūrėkite nuotraukų galeriją:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis