„Compare the Market“ išanalizavo pastarojo dešimtmečio „Google Trends“ pateikiamą statistiką, ir įvardijo miestus bei šalis, kurie nuo 2009 iki 2019 m. susilaukė didžiausio susidomėjimo šuolio. Taip pat – kurie turistams per dešimtmetį nusibodo.
Tyrimas parodė, kad absoliutus miestas-nugalėtojas yra Budapeštas. Per dešimt metų kelione į Vengrijos sostinę besidominčių išaugo net 87,02 proc. Teigiama, kad prie to daugiausiai prisidėjo tiesioginių skrydžių į Ferenc Liszt oro uostą padaugėjimas, valdžios dedamos pastangos pritraukti turistus ir tai, kad Budapeštas yra vienas iš pigesnių miestų kelionei.
Antroje vietoje atsidūrė Seulas (70,48 proc.), trečioje – Kopenhaga (68,24 proc.), ketvirtoje – Tel Avivas (63,31 proc.). Penketuką užbaigia Varšuva (63,08 proc.).
Žvelgiant ne į miestus, o į visas šalis, pirmoje vietoje atsidūrė Filipinai. Susidomėjimas jais išaugęs net 170,45 proc.
Po Filipinais seka Pietų Korėja, Saudo Arabija, Kazachstanas ir Nyderlandai.
Penkios šalys, į kurias kelionių populiarumas „Google“ sumažėjo – Egiptas, Tunisas, Turkija, Prancūzija ir Brazilija.