„Novaturo“ generalinė direktorė Audronė Keinytė pranešė, kad iki kovo pabaigos „Novaturas“ vasaros sezonui pardavė 2,6 proc. daugiau kelionių nei pernai. Pernai ir užpernai šis augimas siekdavo apie 30 proc.
„Tai rodo, kad paklausos didėjimas yra, tačiau lyginant su praėjusiais metais, tie skaičiai yra gerokai mažesni ir rinka stabilizuojasi“, – „Nasdaq“ Vilniaus biržos surengtame susitikime su investuotojais antradienį sakė A.Keinytė.
Pasak jos, įmonės augimas lėtėja ir dėl naujų konkurentų.
„Vertinant pastarųjų dviejų metų augimo tempus, aš manau, kad jie buvo labai aukšti. Tai natūralu, kad toks augimas turi šiek tiek stabilizuotis“, – sakė A.Keinytė.
„Lygiai taip pat yra ir kiti faktoriai – atsiradę nauji žaidėjai rinkoje. Nuo 2018 metų rinkoje yra atsiradę du nauji kelionių organizavimo verslo atstovai – „Itaka“ ir „TUI Baltics“. Atsirado papildomas vietų skaičius rinkoje, taip kad tai šiek tiek koreguoja mūsų strategines kryptis“, – teigė ji.
Įmonės augimas lėtėja ir dėl naujų konkurentų.
Pasak A.Keinytės, šiemet „Novaturas“ ketina didinti pelningumą bei efektyvumą, o kaip vieną pagrindinių strateginių krypčių nurodo plėtrą Baltarusijoje.
„Novaturo“ apyvarta pirmąjį šių metų ketvirtį siekė 28,806 mln. eurų – 11,5 proc. daugiau nei pernai sausį-kovą (25,845 mln. eurų), ji patyrė 0,148 mln. eurų nuostolių (0,945 mln. eurų grynojo pelno)
„Novaturo“ akcijos kotiruojamos Vilniaus ir Varšuvos vertybinių popierių biržose.