Paskelbus apie naujas taisykles Anglijoje – greitųjų COVID testų trūkumas

Jungtinės Karalystės valdžiai paskelbus apie naujas testavimosi dėl COVID-19 taisykles, pirmadienį greitųjų testų paklausa taip šovė į viršų, kad žmonėms nebepavyksta užsisakyti jų į namus, rašo „The Guardian“.
Testas
Testas / 123RF.com nuotr.

Savaitgalį Jungtinės Karalystės valdžia paragino britus aktyviau testuotis – visiems išsitirti bent greitaisiais testais prieš susitinkant artimuosius per šias Kalėdas. Ekspertai ragina testuotis ir reguliariai bei iki minimumo sumažinti kontaktus su kitais namų ūkiais.

Atsirado ne tik raginimai, bet ir naujos griežtos taisyklės. Nuo antradienio visi artimą kontaktą su sergančiu COVID turėję asmenys turės kasdien patys testuotis septynias dienas. O nuo trečiadienio norint patekti į naktinius klubus ar didelius renginius, reikės arba įrodyti pilną vakcinaciją, arba turėti neigiamą testo atsakymą.

Britai testus gali užsisakyti į namus, tačiau nacionalinės sveikatos tarnybos (NHS) interneto svetainėje tokios galimybės nebeliko – rašoma, kad jų šiuo metu nėra ir raginama pabandyti vėliau.

NHS atstovas spaudai ramino, kad testų trūkumo nėra, tačiau drastiškai išaugus jų paklausai buvo nuspręsta nebepriimti naujų užsakymų – tol, kol nebus įvykdyti ankstesni.

Anot jo, PGR testų yra, o greituosius testus galima gauti ne internetu – vaistinėse, mokyklose, koledžuose ir pan.

Visiems, vykstantiems į JK, šiuo metu reikia testuotis. Prieš atvykstant į šalį net ir paskiepytiems žmonėms reikia neigiamo PGR arba antigenų testo atsakymo. Taip pat būtina visiems įsigyti antros dienos PGR testą, net jeigu šalyje būnama ir trumpiau nei dvi dienos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis