Devynias valandas trukusio skrydžio keleiviai pranešė, kad dėl „visiškai bjauraus“ incidento maždaug po valandos lėktuvas buvo priverstas apsisukti.
Išsigandę keleiviai sako, kad lervos atsirado iš kažkieno rankiniame bagaže buvusios sugedusios žuvies, kuri buvo pilna lervų.
Šokas, kuriuo dalijamasi socialiniuose tinkluose
Vienas keleivis, pasivadinęs Nisha_16, forume „Reddit“ rašė:
„Aš ir mano šeima sėdėjome eilėje tiesiai priešais lervas. Už mūsų sėdinti moteris pasakė skrydžio palydovams, kad lervos krenta jai ant galvos. Aš atsisukau, o jos sukinėjosi ant sėdynės“.
„Visiškas bjaurumas“, – pridūrė kitas asmuo, taip pat teigdamas, kad maišelio savininkas skrydžio pabaigoje neišlipo iš lėktuvo kartu su visais kitais.
Kita keleivė Kelsey savo dabar jau ištrintame įraše „X“ (buvusiame „Twitter“) teigė, kad informavo darbuotojus apie „absoliučiai keistą kvapą“ lėktuve, tačiau užuot ėmęsi spręsti situaciją, „jie visi sėdėjo įgulos zonoje ir juokėsi bei kalbėjosi, nors lėktuve praleidome beveik tris valandas ir mums net nebuvo pasiūlyta vandens“.
Ką oro linijų bendrovė atsakė į šį incidentą?
„Delta Airlines“ – judriausia pasaulyje oro linijų bendrovė, kasdien vykdanti daugiau kaip 4000 skrydžių daugiau kaip 300 krypčių – patvirtino, kad krepšyje buvo rasta supuvusios žuvies ir lervų, ir atsiprašė lėktuve buvusių žmonių.
Kelionė buvo nutraukta dėl netinkamai supakuoto rankinio bagažo.
„Atsiprašome 133 AMS-DTW skrydžio keleivių, nes jų kelionė buvo nutraukta dėl netinkamai supakuoto rankinio bagažo“, – „Sky News“ sakė oro linijų bendrovė.
„Lėktuvas grįžo prie vartų, o keleiviai buvo perkelti į kitą laisvą skrydį. Lėktuvas buvo išimtas iš eksploatacijos valymui“, – pridūrė jie.
Lėktuvas galiausiai grįžo į Amsterdamo Schipolio oro uostą, o keleiviams buvo pasiūlyti kiti skrydžiai.
Tai ne pirmas kartas, kai oro linijų bendrovę pastaruoju metu ištinka bėdos. Praėjusį mėnesį nuo vieno iš jos lėktuvų „Boeing“ nukrito ratas, o pernai dėl stiprios turbulencijos kai kuriems keleiviams prireikė medikų pagalbos.