Antalija tikisi pritraukti Europos pensininkų praleisti žiemą pigiau nei savo namuose

Turkijos korortinio Antalijos regiono turizmo agentūros ir viešbučių savininkai stengiasi prisivilioti Europos pensininkų, tikėdamiesi, kad dėl didėjančių pragyvenimo kainų žemyne ši Turkijos provincija taps patrauklia vieta peržiemoti, skelbia portalas „Hurriyetdailynews“.
Antalija, Turkija
Antalija, Turkija / 123rf.com nuotr.
Temos: 2 Turkija Turizmas

„Kelionių organizatorės Antalijoje Europos pensininkams pasiūlė „ilgos viešnagės paketus“, pagal kuriuos diena keturių žvaigždučių viešbutyje su maitinimu kainuotų 21 eurą. Žiemos praleidimas Turkijos kurortuose prie Viduržemio jūros pakrantėje vyresnio amžiaus žmonėms atsieitų gerokai mažiau nei, pavyzdžiui, Vokietijoje“, – rašo leidinys.

Antalijos miesto taryba paskaičiavo, kad keturių asmenų vokiečių šeima šiemet už komunalines paslaugas ir maistą sumokės 3461 eurų daugiau nei ankstesniais metais.

„Problema bus dar opesnė, jei kils sunkumų dėl dujų tiekimo iš Rusijos. Ilgalaikės viešnagės viešbučiuose nėra naujiena, tačiau šiais metais, atsižvelgiant į dabartinę padėtį, jos gali būti labai aktualios. Antalija turi gerai išvystytą oro susisiekimą su Europa, prieinamas kainas ir kokybišką medicininę priežiūrą“, – sakė tarybos turizmo darbo grupės vadovas Rejepas Yavuzas.

Pagal šiuos pasiūlymus, apgyvendinimas trijų žvaigždučių viešbutyje Antalijoje nuo lapkričio 15-osios iki sausio 10 dienos kainuos 511 eurų, įskaitant skrydžių ir pervežimui iš oro uosto išlaidas, maitinimą tris kartus per dieną. Panašaus paketo kaina keturių žvaigždučių viešbutyje – 1209 eurai, o prabangiame penkių žvaigždučių viešbutyje – 9900 eurų.

„Antalija siūlo daugybę alternatyvų – joje veikia 152 viešbučiai su 50 tūkst. lovų“, – pridūrė R.Yavuzas.

Pirmąjį pusmetį Turkija pritraukė 16,4 mln. turistų iš užsienio – 2,86 karto daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis