San Fransiske įsikūrusi bendrovė pirmąjį šių metų ketvirtį patyrė 1,2 mlrd. JAV dolerių nuostolius, daugiausia susijusius su vienkartinėmis išlaidomis vykdant apskaitos reikalavimus, paskolų mokėjimais ir kitomis sąnaudomis.
Pajamos ūgtelėjo 5 proc., palyginti su ankstesniais metais, iki 887 mln. JAV dolerių, o bendras užsakymų skaičius padidėjo 52 proc. iki 10,3 mlrd. JAV dolerių.
Visgi bendrovė teigė, kad kelionių pramonė rodo stiprius atsigavimo ženklus, pasauliui vėl atsiveriant po koronaviruso pandemijos.
„Manome, kad pokyčiai, kuriuos stebime kelionių pramonėje, bus ilgalaikiai“, – sakoma bendrovės pranešime apie ketvirčio rezultatus.
„Pasaulis niekada nebebus toks, koks buvo, o tai reiškia, kad kelionės niekada netaps tokiomis, kokios buvo anksčiau. Visgi žmonės pradeda keliauti. Nors sąlygos dar nėra normalios, jos gerėja, o mes tikimės, kad kelionių pramonė bus tokia, kokios nematėme anksčiau“.
„Airbnb“ teigė, kad pandemijos metu jos siūlomas trumpalaikės būsto nuomos modelis tapo patrauklesnis ir kad vis daugiau žmonių šia paslauga naudojasi ilgesnėms viešnagėms.
„Svečiai ne tik keliauja naudodamiesi „Airbnb“ paslaugomis, bet ir gyvena naudodamiesi platforma“, – rašoma bendrovės laiške akcininkams.
Maždaug 24 proc. užsakytų viešnagių pastarąjį ketvirtį truko 28 ar daugiau dienų, palyginti su 14 proc. 2019 metais, tuo tarpu 50 proc. viešnagių truko bent septynias naktis.
„Airbnb“ pranešė, kad gegužės 24 dieną paskelbs specialų pranešimą, kuriame pristatys „detaliausią „Airbnb“ paslaugų atnaujinimą per 12 metų“.
Bendrovė pažadėjo „pasidalinti įžvalgomis apie tai, kaip kelionės ne tik atsigauna, bet ir iš esmės keičiasi“.
„Airbnb“ akcijų kaina ketvirtadienį smuko 3,2 proc. ir siekė 135,75 JAV dolerio už akciją.