Apie turistą, labiausiai pasaulyje mėgstantį riziką ir keliones į karštus pasaulio taškus

Japonų tolimųjų reisų vairuotojas Toshifumi Fujimoto atrado itin neįprastą būdą atostogauti ir keliauti. Jo atostogų nuotraukose nepamatysite palmių, barų ar kalnų peizažų. Japonas ilsisi pavojingiausiose pasaulio vietose ir mėgaujasi fotografuodamas protestus Kaire, demonstracijas Jemene bei pilietinį karą Sirijoje, pasakoja portalas Interest-planet.ru.
Japonų turistas Toshifumi Fujimoto turi neįprastą kelionių pomėgį – jis renkasi karštus pasaulio taškus ir keliauja į juos
Japonų turistas Toshifumi Fujimoto turi neįprastą kelionių pomėgį – jis renkasi karštus pasaulio taškus ir keliauja į juos / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Mėgstamiausia Toshifumi Fujimoto kryptis – Sirija. Šioje valstybėje turistas jau buvo dukart: pirmąjį kartą 2011-aisiais, kuomet vykusių riaušių ir po jų kilusių neramumų metu šalyje žuvo per 60 000 žmonių. Antrąjį kartą japonų turistas fotografuoti Sirijos nuvažiavo po metų. Tuomet jis aplankė vieną iš pilietinio karo epicentrų – Aleppo miestą.

VIDEO: Viena mėgstamiausių atostogų krypčių japonui tapo nerami Sirija

Keliautojas į savo atostogų krepšį įsideda nelabai daug daiktų: karinę aprangą ir profesionalią fototechniką. Įdomu tai, jog Toshifumi Fujimoto nėra foto žurnalistas, jis neparduoda savo nuotraukų naujienų agentūroms ar kitoms žiniasklaidos priemonėms. Jis fotografuoja savo malonumui ir savo asmeninei kolekcijai. Jo kadrai tikrai tiktų laikraščių pirmiesiems puslapiams, tačiau jis jų neatiduoda. Paprastu turistu save vadinantis japonas tiesiog mėgsta fotografuoti tikras žmonių emocijas. Būtent todėl jis stengiasi patekti į priekines fronto linijas ar demonstracijų epicentrą.

Japonų turistas Toshifumi Fujimoto turi neįprastą kelionių pomėgį  jis renkasi karatus pasaulio taakus ir keliauja į juos
Japonų turistas Toshifumi Fujimoto turi neįprastą kelionių pomėgį – jis renkasi karštus pasaulio taškus ir keliauja į juos

Savo keliones japonų vilkiko vairuotojas organizuoja pats: „Aš visuomet keliauju savarankiškai – juk nei vienas gidas nenorės keliauti į frontą“, - aiškina Toshifumi Fujimoto. Savo darbdaviams jis nuolatos meluoja keliaujantis į Turkiją. „Jei pasakyčiau jiems tiesą, jie pagalvotų, jog išprotėjau ir mane tiesiog atleistų“.

Savo aistrą ir neįprastą pomėgį japonas aiškina „įkvėpimu ir adrenalinu“. Dar įdomiau tai, jog japonų turistas nemoka nei anglų, nei tuo labiau arabų kalbos. Vis dėlto kažkokiu nepaaiškinamu būdu japonas sugeba susikalbėti su dažnai į kritines situacijas patekusiais žmonėmis. Jis ne kartą fotografavo sužeistus kareivius, karinius veiksmus ir net lavonus.

Japonų turistas Toshifumi Fujimoto turi neįprastą kelionių pomėgį  jis renkasi karatus pasaulio taakus ir keliauja į juos
Japonų turistas Toshifumi Fujimoto turi neįprastą kelionių pomėgį – jis renkasi karštus pasaulio taškus ir keliauja į juos

Dėl savo gyvybės Toshifumi Fujimoto iš tiesų nelabai jaudinasi, mat vadina save ne žurnalistu, o keliautoju ir japonų turistu. O tai, anot jo, tikrai nevilioja snaiperių.

„Be to, manęs negąsdina tai, jog mane gali nušauti. Aš – kamikadzės ir samurajaus hibridas“, - juokauja japonas.

Toshifumi Fujimoto jau senokai yra išsiskyręs su žmona, jis turi tris dukteris, kurių jis nematė jau penkerius metus. Savo gyvybę neįprastas turistas apsidraudė ir dažnai juokauja, kad kas vakarą meldžiasi Dievui, kad su juo kas nors nutiktų, tuomet jo mergaitės galėtų gyventi pasiturinčiai.

Japonų turistas Toshifumi Fujimoto turi neįprastą kelionių pomėgį  jis renkasi karatus pasaulio taakus ir keliauja į juos
Japonų turistas Toshifumi Fujimoto turi neįprastą kelionių pomėgį – jis renkasi karštus pasaulio taškus ir keliauja į juos

Kita japono turisto kryptis – Afganistanas. Jis jau seniai svajojo gyvai pabendrauti su afganų talibais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis