Plius dydžio keliautoja dažnai dalijasi kelionių patarimais, rekomendacijomis ir vlogina savo keliones „TikTok“ svetainėje, tačiau ji taip pat dokumentuoja kai kuriuos savo konfrontuojančius išgyvenimus, rašoma „Daily Mail“.
32-ejų metų moteris prisipažino, kad nors jai patinka pamatyti pasaulį, keliauti turint stambesnį kūną gali būti sudėtinga, ypač kai skrendama mažose sėdynėse.
Pasak Saibros, jai yra tekę matyti, kaip kiti keleiviai kreipiasi į skrydžių palydovus, kai jie sužino, kad ji sėdės šalia jų, taip pat žiaurių patyčių dėl savo svorio ji sulaukia internete.
„Mano kelionių patirtis atrodo šiek tiek kitaip nei tų, kurie negyvena didesniame kūne“, – NeedToKnow.co.uk sakė Los Andželo keliautoja.
„Norėdama saugiai ir patogiai keliauti, reikalauju tam tikrų sąlygų“, – tęsė aistringa keliautoja ir pridūrė, kad dabar ji tiesiog nori saugiai ir patogiai nuvykti iš taško A į tašką B.
„Šiuo gyvenimo laikotarpiu nesijaučiu negalinti prašyti saugos diržų ilgintuvo ar papildomos sėdynės“, – aiškino ji.
Dažnai skraidanti keleivė pridūrė, kad ji turi tokią pačią teisę būti lėktuve kaip ir visi kiti.
„Oro linijų bendrovės sprendimas supakuoti mus kaip sardines nėra priežastis, dėl kurios turėčiau jaustis blogai dėl to, kad netelpu į tas savavališkas ribas“, – teigė ji.
Nors dabar Saibra jau pasitiki savimi, ji prisipažino, kad ne visada drąsiai prašydavo papildomos vietos kelionėse.
„Esame pratinami jaustis blogai, kai netelpame į tas erdves, todėl, žinoma, mano savigarba iš pradžių nukentėjo, – svarstė ji.
– Man yra tekę skambinti skrydžių palydovei, kai su siaubu sužinojau, kad esu jos sėdynės draugė. Jie visada viską išspręsdavo ir niekada nebuvau išvaryta iš lėktuvo.“
Saibra prisiminė, kaip pirmą kartą skrido turėdama šiek tiek daugiau vietos, ir pasakojo, kad davė arbatpinigių oro linijų bendrovės darbuotojui, o šis pasiūlė jai suteikti daugiau vietos, kad ji jaustųsi patogiau.
„Vis dar manau, kad tai buvo pats gražiausias būdas, kuriuo kas nors mane pavadino stora, bet labai dvejojau, ar turėčiau įsižeisti, ar ne, – prisipažino ji.
– Tačiau, laikydamasi šios politikos, galėjau iš anksto įlipti į lėktuvą ir pirmą kartą po kurio laiko dingo nerimas, kurį jaučiau kaskart keliaudama.“
Turinio kūrėja teigė, kad dėl papildomos erdvės kai kurie jos rūpesčiai atslūgo ir jai reikėjo mažiau stresuoti.
Saibra taip pat pradėjo labiau pasitikėti savimi ir savo poreikiais.
Didžiuojuosi savimi, kad nebesijaučiu gėdingai ir galiu už save pakovoti.
„Kiekvieną kartą, kai prašau, kad man būtų pritaikyta kliento dydžio politika ir saugos diržų ilgintuvas, didžiuojuosi savimi, kad nebesijaučiu gėdingai ir galiu už save pakovoti“, – pripažino ji.
Dabar, kai skrenda lėktuvu, Saibra rezervuoja dvi vietas ekonominėje klasėje.
Beveik 20 000 peržiūrų „TikTok“ pasidalytame vaizdo įraše Saibra nufilmavo save sėdinčią lėktuve ir parašė prierašą: „Kai gauni papildomą vietą lėktuve“.
Įrašas sulaukė šimtų socialinių tinklų naudotojų „patinka“ paspaudimų ir komentarų.
„Tai turėtų būti skambutis, kad pabustumėte“, – priekaištavo vienas asmuo.
„Tu turi skristi krovininiu lėktuvu“, – šaipėsi kitas.
Dar kažkas rašė: „Tai nėra kažkas, kuo reikėtų didžiuotis“.
Kiti komentatoriai palaikė Saibrą, o vienas iš jų pareiškė, kad ji yra „ikona“.
Tuo tarpu kiti komentatoriai palaikė Saibrą, o vienas iš jų pareiškė, kad ji yra „ikona“.
Kitas rašė: „Man tai labai patinka!“
„TikTok“ kūrėja planuoja aplankyti Pietų Ameriką, Rio de Žaneirą, Australiją ir Antarktidą, ragindama žmones „neleisti baimei ar gėdai sulaikyti jus nuo kelionių“.
„Jei to trokštate, eikite ir darykite tai, – ragino ji.
– Jei jums reikia saugos diržą ilginančio įtaiso, paprašykite jo. Jei jums reikia papildomos vietos, užsisakykite ją.
Pamirškite gėdą, kurią pasaulis privertė jus jausti dėl to, kad jums reikia tokių patogumų, nes tai jus stabdo nuo jūsų širdies troškimų. Jūs esate vertas keliauti, kad ir kokio svorio dabar būtumėte!“
Saibros žodžiai nuskambėjo po to, kai „Southwest Airlines“ neseniai padarė pakeitimą, leidžiantį stambiems keleiviams gauti nemokamas papildomas vietas.
Politikoje teigiama, kad klientai, kurie „užima bet kurią gretimos(-ų) vietos(-ų) dalį“, gali nusipirkti tiek papildomų vietų, kiek jiems reikia, o vėliau už jas bus grąžinta registracijos metu.
Šis pakeitimas sukėlė nevienareikšmiškus klientų atsiliepimus.
Nors kai kurie klientai, besirūpinantys savo kūno formomis, gyrė šią politiką už tai, kad stambiems žmonėms bus lengviau keliauti, kritikai teigė, kad tai yra „pataikavimas“ didelį antsvorį turintiems žmonėms ir suteikia jiems nesąžiningą pranašumą.
Socialiniuose tinkluose daugelis atkreipė dėmesį į tai, kad laisvos vietos negali gauti labai aukšti klientai, kuriems reikia papildomos vietos kojoms, keliaujantys su medicinine įranga arba sėdintys neįgaliųjų vežimėliuose.
Kai kurie klientai kritikavo „Southwest Airlines“ dėl „absurdiškos“ politikos, teigdami, kad antsvorio turintiems keleiviams nemokamos vietos suteikiamos atsižvelgiant į jų dydį.